16Gb USBstik kan ikke ses
Fra : bahiaplaya@gmail.com

Dato : 16-01-09 07:37

Hej, "Denne Computer" kan ikke se mit nye USBstik med 16Gb - så snart
jeg sætter den i USBporten går PCen i stå, trækker jeg stikket ud er
alt ok igen. Jeg har prøvet på en anden PC der er ingen problem.
Ligeledes er det galt med min iPod med 80Gb den kan heller ikke ses på
PCen.
Der er ikke noget i vejen med mine 2, 4 og 8Gb USBstik
Windows XP SP2

Det ville være fint hvis der er nogen der kan hjælpe.

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 16-01-09 16:06

bahiaplaya@gmail.com wrote:
> Hej, "Denne Computer" kan ikke se mit nye USBstik med 16Gb - så snart

Skal vi ikke kalde det USB-pen istedet?

> [...]
> PCen.
> Der er ikke noget i vejen med mine 2, 4 og 8Gb USBstik

Sandsynligvis prøver den USB-pen at bruge et drevbogstav, som allerede
bruges af noget andet.

Fra : J

Dato : 16-01-09 16:15

"Jens C. Hansen" <*Fjernes*dsl175519@vip.cybercity.invalid> skrev i en
meddelelse news:gkq7o3$72l$1@newsbin.cybercity.dk...

> Skal vi ikke kalde det USB-pen istedet?

> Sandsynligvis prøver den USB-pen at bruge et drevbogstav, som allerede
> bruges af noget andet

Det må du fotklare noget nærmere.

Fra : bahiaplaya@gmail.com

Dato : 16-01-09 08:34

On 16 Jan., 16:14, "J" <j...@nospam.xy> wrote:
> "Jens C. Hansen" <*Fjernes*dsl175...@vip.cybercity.invalid> skrev i en
> meddelelsenews:gkq7o3$72l$1@newsbin.cybercity.dk...

> Det må du fotklare noget nærmere.

Jo, det er en USB-pen
Efter nogle minutter kan "Denne Computer" se "Kingston"
kan dog ikke klike på den, alt er gået i stå - trækker jeg pennen ud
er alt ok igen

Fra : bahiaplaya@gmail.com

Dato : 21-01-09 00:08

On 16 Jan., 16:33, bahiapl...@gmail.com wrote:

> [...]
> kan dog ikke klike på den, alt er gået i stå - trækker jeg pennen ud
> er alt ok igen- Skjul tekst i anførselstegn -

Jeg har nu købt en USBhub med strømforsyning
og må konstatere at denne ikke afhjælper problemet
ingen forandring