MS Windows
briani 27239
Icon kommer og går
Fra : Thomsen

Dato : 16-01-09 13:15

Hej
Iconet for mit virusbeskyttelses-program viser sig en sjældent gang nede til
højre på mit skrivebord. (Altså der hvor man også finder trådløs-icon og
lignende).
Hvordan kan det være at iconet kommer og går?
Det skulle helst være der hele tiden. Programet er kørende/beskyttende også
når iconet ikke er der.

mvh Ole

Fra : Ole C

Dato : 16-01-09 13:50

Thomsen skrev blandt andet:

> [...]
> Hvordan kan det være at iconet kommer og går?
> Det skulle helst være der hele tiden. Programet er
> kørende/beskyttende også når iconet ikke er der.

Højreklik på Proceslinien>Egenskaber>fanebladet Meddelelsområdet>knappen
Tilpas
Find det aktuelle ikon og sæt det til "Vis"

--
vh
Ole C

Fra : Thomsen

Dato : 16-01-09 14:43

"Ole C" <mail@FJERNolec.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Tilpas
> Find det aktuelle ikon og sæt det til "Vis"

Jeg har ikke et faneblad der hedder Meddelelseområdet.
Kan se at det aktuelle icon står under listen "Tidligere anvendt".
Jeg bruger Windows XP.

mvh Ole

Fra : Rado

Dato : 16-01-09 15:13

On Fri, 16 Jan 2009 14:42:41 +0100, "Thomsen" <oat@@tele2.dk> wrote:

>Jeg har ikke et faneblad der hedder Meddelelseområdet.

Det er heller ikke et faneblad. Se her:

http://zantra.dk/temp/tb/tb.html

Ikonet kommer og går fordi det er sat til kun at vise sig når
programmet er aktivt.

--
Rado

Fra : Thomsen

Dato : 16-01-09 22:53

"Rado" <rado@fjernpost1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Det er heller ikke et faneblad. Se her:
>
> http://zantra.dk/temp/tb/tb.html
>
> Ikonet kommer og går fordi det er sat til kun at vise sig når
> [...]

Jeg har både "Aktuelle elementer", som i dit videoklip, men også en række
med "Tidligere elementer".
Og jeg kan se, at dér er mit Virusbeskyttelse-program.
Jeg vil gerne have det op i "Aktuelle elementer".

mvh Ole

Fra : Ole C

Dato : 17-01-09 00:34

Rado skrev blandt andet:

> Det er heller ikke et faneblad.

Jo - i Vista er det.
Men vi famler jo noget i blinde, når OP ikke fortæller hvilket styresystem
der er tale om.....

--
vh
Ole C

Fra : Thomsen

Dato : 17-01-09 02:20

> Jo - i Vista er det.
> Men vi famler jo noget i blinde, når OP ikke fortæller hvilket styresystem
> [...]

Jeg har XP.

mvh Ole

Fra : John

Dato : 16-01-09 23:14

"Thomsen" <oat@@tele2.dk> skrev i en meddelelse

> Det skulle helst være der hele tiden.

Måske hjælp her:

Højreklik proceslinjen > Egenskaber > Proceslinje > FJERN flueben i: Skjul
inaktive ikoner > OK

John

Fra : Thomsen

Dato : 17-01-09 00:27

> Måske hjælp her:
>
> Højreklik proceslinjen > Egenskaber > Proceslinje > FJERN flueben i: Skjul
> inaktive ikoner > OK
>
> John

Nej, det er desværre heller ikke det.

mvh Ole

Fra : Ole C

Dato : 17-01-09 00:37

Thomsen skrev blandt andet:

> Nej, det er desværre heller ikke det.

En geninstallation af programmet "oveni" vil muligvis afhjælpe problemet.

--
vh
Ole C

Fra : Rado

Dato : 17-01-09 00:57

Jeg kan iøvrigt se at Windows roder totalt rundt i det under
"Tidligere Elementer/Past Items" på mit system, mange af ikonerne er
associeret med et forkert program. Er der andre der oplever det samme?

--
Rado