En stille harddisk?
Fra : Thomsen

Dato : 14-01-09 19:17

Hej
Kan der anbefales en intern seriel ata harddisk, på ca. 500 GB?
Må meget gerne være tæt på lydløs.

mvh Ole

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 14-01-09 19:37

"Thomsen" <oat@@tele2.dk> wrote in message
> Hej
> Kan der anbefales en intern seriel ata harddisk, på ca. 500 GB?
> Må meget gerne være tæt på lydløs.

Jeg kan varmt anbefale både Samsung og Seagate Barracuda.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Jakob M

Dato : 14-01-09 21:14

"Thomsen" <oat@@tele2.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Kan der anbefales en intern seriel ata harddisk, på ca. 500 GB?
> Må meget gerne være tæt på lydløs.

Samsung.

"The other high capacity 7200 RPM drives we've tested don't come anywhere
close to this level of quiet"
http://www.silentpcreview.com/article843-page1.html

Mvh
Jakob

Fra : Infinity

Dato : 14-01-09 21:22

Thomsen wrote:
> Hej
> Kan der anbefales en intern seriel ata harddisk, på ca. 500 GB?
> Må meget gerne være tæt på lydløs.
>
> mvh Ole

Kan varmt anbefale Samsung Spinpoint F1, 1 T for ca 750 kr, men fåes også
mindre.
Siger ikke meget og bliver ikke varm.
--
/Infinity

Fra : Thomsen

Dato : 14-01-09 21:33

"Infinity" <Infinity@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Kan varmt anbefale Samsung Spinpoint F1, 1 T for ca 750 kr, men fåes også
> [...]

Havde en lumsk mistanke om, at Samsung kunne være noget.
Men blev lidt nervøs da jeg i en privat-anmeldelse, på edbpriser.dk,
læste at vedkommenes Samsung-harddiske holdt i for kort tid.

Men jeg vil følge jeres råd og hoppe ud i en Samsung

mvh Ole

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 14-01-09 22:07

Thomsen wrote:

dk.edb.hardware.drev er gruppen med eksperterne

Jesper Poulsen

Fra : Thomsen

Dato : 14-01-09 23:27

"Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse
> Thomsen wrote:
>
> dk.edb.hardware.drev er gruppen med eksperterne
>

> --
> Mvh
> Jesper Poulsen

Der skal nok også være et par kloge hoveder herinde
Vidste ikke der var en drev-gruppe.

mvh Ole

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 16-01-09 16:02

Thomsen wrote:

> Vidste ikke der var en drev-gruppe.

Kan OE ikke vise alle grupperne på en newsserver?

Jesper Poulsen

Fra : Georg

Dato : 15-01-09 18:51

Thomsen skrev:

> Kan der anbefales en intern seriel ata harddisk, på ca. 500 GB?
> Må meget gerne være tæt på lydløs.

Jeg har en WD Green Power 500GB som jeg er glad for.
Jeg tror at det stadig er den mest støjsvage 3.5 HD.

http://www.silentpcreview.com/article843-page2.html

Den er lidt langsommere end Samsung F1 3D HD753LJ, men
det er et spørgsmål om det betyder noget for dig.
WD Green power udvikler også væsentlig mindre varme end
Samsung F1.

George

Fra : Thomsen

Dato : 15-01-09 21:45

"Georg" <georgeoftheseas@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> om det betyder noget for dig.
> WD Green power udvikler også væsentlig mindre varme end Samsung F1.

Det lyder godt med WD Green. Det er jo også fint at spare lidt strøm.

mvh Ole

Fra : Ukendt

Dato : 15-01-09 19:47

Thomsen wrote:
> Hej
> Kan der anbefales en intern seriel ata harddisk, på ca. 500 GB?
> Må meget gerne være tæt på lydløs.

En Samsung F1