SKærm - ccd?
Fra : Morten P

Dato : 14-01-09 15:10

Jeg skal vælge en af disse to:

http://edbpriser.dk/Products/Compare.asp?Similar=false&Products=447371&Products=484881

Den med 400 ccd m2 har tilsyneladende alt andet "lidt ringere" end den med
300 ccd m2.

Men hvor meget betyder de 100 ccd m2 i praksis?

Fra : jk

Dato : 14-01-09 15:19

On Wed, 14 Jan 2009 15:09:44 +0100, "Morten P" <spam@spam.spam> wrote:

> [...]
>300 ccd m2.
>
>Men hvor meget betyder de 100 ccd m2 i praksis?

For mit vedkommende skal lysstyrken skrues ned til et minimum. Alle
skærme er alt for kraftige, IMO. Man får øjenkatar. Men jeg sidder
også ved det hele dagen. Så jeg ville vælge LG. Dog ikke denne billige
model, men een med s-ips panel:
http://www.prad.de/guide/screen4409.html
koster vist 3900. Den er 26" med 1920x1200. Den har iøvrigt 400.

mvh

John

Fra : J

Dato : 14-01-09 15:21

"Morten P" <spam@spam.spam> skrev i en meddelelse
> [...]
> 300 ccd m2.
>
> Men hvor meget betyder de 100 ccd m2 i praksis?

Hvad står ccd for?

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 14-01-09 17:24

Morten P wrote:

> Men hvor meget betyder de 100 ccd m2 i praksis?

Centicandela?

Jesper Poulsen