[OT] Billig mp3-afspiller med .ogg og .fla~
Fra : Thomas Jensen

Dato : 14-01-09 04:23

Ja, helt off-topic, men jeg faldt over en mp3-afspiller der også kan
spille .ogg og .flac filer. Det kunne måske interessere nogle her i
gruppen. Og så er den billig - 300 kr inkl. porto for en 8GB model.

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=390019868250

Der findes også andre modeller på ebay der kan understøtter både .ogg
og .flac:

http://desc.shop.ebay.co.uk/items/MP3-Players__ogg-
flac_W0QQLHQ5fTitleDescZ1QQLHQ5fBINZ1QQQQ_catrefZ1QQ_dmptZUKQ5fAudioTVElectronicsQ5fPortableAudioQ5fMP3PlayersQQ_fcidZ57QQ_flnZ1QQ_sacatZ73839QQ_scZ1QQ_sopZ15QQ_trksidZp3286Q2ec0Q2em282QQgbrZ1

--
Thomas Jensen, Horsens

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 14-01-09 10:21

Thomas Jensen skrev:

> Der findes også andre modeller på ebay der kan understøtter
> både .ogg og .flac:

Jeg har puttet RockBox på min iPod nano, så nu kan den osse spille
både FLAC og Ogg Vorbis:

· http://bit.ly/4PIC   (kort link til rokcbox.org)

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
http://klaus.seistrup.dk/

Fra : Lasse Jensen

Dato : 14-01-09 20:47

On Wed, 14 Jan 2009 03:23:19 +0000, Thomas Jensen wrote:

> [...]
> spille .ogg og .flac filer. Det kunne måske interessere nogle her i
> gruppen. Og så er den billig - 300 kr inkl. porto for en 8GB model.

Hvis den kan det der står lyder det som et rigtig godt køb. Desværre er
mit budget for elektroniklegetøj brugt for det næste stykke tid.

--
Lasse Jensen

Fra : Jesper Lund

Dato : 14-01-09 22:19

Klaus Alexander Seistrup wrote:

> Jeg har puttet RockBox på min iPod nano, så nu kan den osse spille både
> FLAC og Ogg Vorbis:

Bare en skam at det ikke virker på de nye iPod'er..

--
Jesper Lund