AGM batteri til motorcykel (BMW F650GS årg~
Fra : Jens Sigersted

Dato : 13-01-09 01:45

Hej til gruppen

Har nogle her i gruppen erfaring med AGM batteri til motorcykel?

Jeg skal have nyt batteri da det gamle er slidt ned og vil gerne have et
ved ligeholdsfrit batteri men helst et AGM batteri da de skulle holde
bedre specielt i koldt vejr.

Der kan bruges et AGM batteri i en BMW F650GS men der er åbenbart forskel
i størrelsen af batteriet efter årg. 2004 så min mekaniker kan ikke finde
et AMG batteri til min årg. 2005.

Det ville være fint hvis nogle kunne komme med links til hvor man kan
handle AGM batterier.

Mvh
Jens V. Sigersted
BMW F650GS årg. 2005
Honda CB450S årg. 1987

Fra : versicoloured@gmail.~

Dato : 13-01-09 00:50

On 13 Jan., 01:45, Jens Sigersted <n...@spam.please> wrote:
> [...]
> et AMG batteri til min årg. 2005.
>
> Det ville være fint hvis nogle kunne komme med links til hvor man kan

Hej Jens,

Her er et link til AGM batterier - kontroller selv om målene og
polstilling på batteriet passer.

http://danbat.com/index.php?cPath=93_71

mvh
Ole

Fra : Jens Sigersted

Dato : 20-01-09 01:38

On Mon, 12 Jan 2009 23:49:46 -0800, versicoloured wrote:

> Hej Jens,
>
> Her er et link til AGM batterier - kontroller selv om målene og
> [...]

Hej Ole

Jeg takker for linket. Det kan være linket kan udvide min mekanikers
horisont hvad AGM batterier angår ...

Mvh
Jens