MS Windows
briani 27239
Vista + Windows 7
Fra : Brian Vestergaard

Dato : 13-01-09 13:34

Har pt. min maskine installeret med Windows Vista Ultimate 32bit, men
ville gerne prøve Windows 7, hvordan gør man lettest dette så man kan
vælge hvilket styresystem man vil boote op med ?

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 13-01-09 15:10

Brian Vestergaard <mail2brianvestergaard@gmail.com> wrote in

> Har pt. min maskine installeret med Windows Vista Ultimate 32bit, men
> ville gerne prøve Windows 7, hvordan gør man lettest dette så man kan
> vælge hvilket styresystem man vil boote op med ?
Starter Vista op, smider Win7 DVD'en i dit drev og starter installationen.

Når du kommer til punktet "Wich type of installation do you want?" under
installationen, vælger du custom og derefter det drev/partition du vil
installere Win7 på.

Win7 installationen laver så en bootmenu med både din gamle Vista og den
nye Win7, så du kan vælge under opstart.

Fra : Lyrik

Dato : 14-01-09 00:17

"Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Linux is like a Teepee: No Gates, no Windows, Apache inside trying to fix
> a PC with a penguin.

Jens