MS Windows
briani 27239
Stones kopi kontrol
Fra : Jørgen

Dato : 12-01-09 17:59

Jeg har en problem, når jeg vil lave en backup tager den kun nogle af de
markerede filer med .
Når jeg så kører den igennem får jeg at vide at en del mapper ikke
eksister mere.
De findes ren fysisk og kan bruges, men fluebenene er væk i Kopi kontrol
Nogen der kan hjælpe

Alternativ hvor finder man en program der kan kopierer udvalgte filer
til en extern harddisk

Det ser ud til det er filer som ligger er beskyttet af mit bruger id

Kører Vista
fra
Jørgen

Fra : ..::jmj..::

Dato : 12-01-09 19:12

Jørgen frembragte:
> [...]
> extern harddisk
>
> Det ser ud til det er filer som ligger er beskyttet af mit bruger id

Tag et kig på SyncBack (Google den). Det er et utroligt alsidigt
program, med uanede muligheder, også i den gratis version.
...::jmj::..

Fra : Per

Dato : 12-01-09 20:27

Jørgen wrote:
> [...]
> til en extern harddisk
>
> Det ser ud til det er filer som ligger er beskyttet af mit bruger id

Jeg vil anbefale dig at bruge Gratis Cobian Backup

http://www.educ.umu.se/~cobian/cobianbackup.htm

Jeg er selv gået over til Cobian efter jeg har fået Vista. Jeg brugte også
Stones før, da jeg kørte XP, men det virker ikke under Vista.

Cobian er et genialt program der kan rigtig meget og det gør det rigtig
godt - jeg prøvede et hav af kopi-programmer efter Stones, men jeg var kun
tilfreds med Cobian - alle andre havde en eller anden fejl jeg ikke kunne
lide.

Jeg bruger iøvrigt version 8 Black Moon - og den kan alt det jeg har brug
for.

Mvh. Per

Fra : Jørgen

Dato : 12-01-09 22:46

> Jeg bruger iøvrigt version 8 Black Moon - og den kan alt det jeg har
> brug for.
>
> Mvh. Per

den prøver jeg

Tak for hjælpen

fra
Jørgen

Fra : Jørgen

Dato : 12-01-09 23:23

Jørgen skrev:

> den prøver jeg
>
> Tak for hjælpen

det var ikke lige mig

fra
Jørgen

Fra : Rado

Dato : 15-01-09 01:48

On Mon, 12 Jan 2009 17:59:06 +0100, Jørgen <frieri@os.dk> wrote:

>Alternativ hvor finder man en program der kan kopierer udvalgte filer
>til en extern harddisk

Kig evt. på Second Copy:

http://secondcopy.com

--