bridgemode på router
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 12-01-09 13:56

Hej

Jeg har en Zyxel router P-660R-D1 igennem Dansknet

Jeg vil meget gerne have denne til at køre i Bridgemode, spørgsmålet
er bare hvordan?

Ifl. Dansknet kan det godt lade sig gøre, men jeg kan bare ikke lige
få det til at virke.

I router opsætningen står den std. til:

Mode:   :Routing
Encapsulation:   ENET ENCAP
Multiplexing:   LLC

Virtual Circuit ID:
VPI   0
VCI    101

   IP Address    Obtain an IP Address Automatically

I bridgemode er der nogle options:
Mode:   :Bridgning
Encapsulation:   RFC 1483 eller PPPoA
Multiplexing:   LLC eller VC

Virtual Circuit ID:
VPI   0, kan ændres
VCI    101, kan ændres

IP adress står der ikke noget...

Har prøver det som den står som std. men det virker ikke rigtigt...
Modemmet sync.er med centralen, men der kommer ikke lys i "internet"
lampen, og det mærkelige er at jeg stadig for en lokal IP adresse fra
routeren..

og inde i status påp routeren står hastigheden, og i information om IP
adresser osv, står der bare N/A

Jeg kan heller ikke lige få en std. TDC modem til at virke.

Nogen der ved om der er noget at gøre?

Mvh. Bjarke

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 13-01-09 09:37

On 12 Jan., 21:55, Bjarke Hansen <bjark...@hotmail.com> wrote:

> Jeg kan heller ikke lige få en std. TDC modem til at virke.

Det kunne jeg så godt efter at have haft slukket zyxel routeren i ca.
8timer... det virkede ikke bare med at vente 1time..

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 13-01-09 17:50

Bjarke Hansen wrote:

> Det kunne jeg så godt efter at have haft slukket zyxel routeren i ca.
> 8timer... det virkede ikke bare med at vente 1time..

Man kunne også ringe til TDC Kundeservice og be' dem om at resette linien.

Jesper Poulsen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 13-01-09 10:40

On 13 Jan., 17:50, Jesper Poulsen <nos...@ingensteder.dk> wrote:

> Man kunne også ringe til TDC Kundeservice og be' dem om at resette linien.

Nu er jeg jo ikke TDC kunde, så det jo nok lidt svært

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 13-01-09 21:57

Bjarke Hansen wrote:

> Nu er jeg jo ikke TDC kunde, så det jo nok lidt svært

Men du har et TDC modem?

Jesper Poulsen

Fra : N/A

Dato : 13-01-09 21:57

Fra : N/A

Dato : 13-01-09 21:57

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 13-01-09 14:09

On 13 Jan., 21:56, Jesper Poulsen <nos...@ingensteder.dk> wrote:

> Men du har et TDC modem?

Ja det var i huset da jeg overtog det....