Thunderbird
Fra : Vidal

Dato : 13-01-09 10:16

Jeg abbonerer på dk.livssyn og lige pludselig er der
forsvundet en tråd - Gudsbenægter støder frem i bus.

Jeg har prøvet at slette gruppen og genindlæse, men
intet jeg kan finde på finder tråden igen. Nu kører
jeg en række grupper i samme setup og der viser tråden
sig uden problemer.

Er der nogen, der har et forslag til, hvordan jeg kan
'trylle' tråden frem igen.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 13-01-09 12:14

Vidal skrev:
> Jeg abbonerer på dk.livssyn og lige pludselig er der
> forsvundet en tråd - Gudsbenægter støder frem i bus.

Du er sikkert kommet til at trykke på genvejen til at
ignorere tråden. Prøv dette:

Vis => Tråde => Ignorer tråde. Når der er mærke, vises alle
tråde, og du kan så markere en af de ignorerede meddelelser
og vælge Meddelelse => Ignorer tråden for at ophæve
ignoreringen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://pc-sikkerhed.dk

Fra : Vidal

Dato : 13-01-09 13:41

Kim Ludvigsen skrev:

> [...]
> kan så markere en af de ignorerede meddelelser og vælge Meddelelse =>
> Ignorer tråden for at ophæve ignoreringen.

Heh - jo tråden kom frem igen. Ud for den er der en
rød cirkel med en streg igennem i retning af adgang
forbudt.

Kan det også fjernes?

Tak for rådet

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 13-01-09 15:10

Vidal skrev:

> Heh - jo tråden kom frem igen. Ud for den er der en
> rød cirkel med en streg igennem i retning af adgang
> forbudt.
>
> Kan det også fjernes?

Fjernes det ikke, når du markerer en af de ignorerede
meddelelser og vælger Meddelelse => Ignorer tråden?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://pc-sikkerhed.dk

Fra : Vidal

Dato : 13-01-09 22:37

Kim Ludvigsen skrev:

> Fjernes det ikke, når du markerer en af de ignorerede meddelelser og
> vælger Meddelelse => Ignorer tråden?

Nej, så forsvinder tråden bare igen.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 13-01-09 23:46

Vidal wrote:

> Nej, så forsvinder tråden bare igen.

Du skal markere et indlæg i tråden og trykke 'K'. Så kommer tråden
tilbage igen.

Jesper Poulsen

Fra : Vidal

Dato : 14-01-09 08:57

Jesper Poulsen skrev:

> Du skal markere et indlæg i tråden og trykke 'K'. Så kommer tråden
> tilbage igen.

Tak, det var det, der skulle til.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 14-01-09 10:03

Vidal skrev:

> Tak, det var det, der skulle til.

Du må have gjort noget forkert, da du fulgte min vejledning.
"K" er blot en tastaturgenvej for det, jeg skrev.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://pc-sikkerhed.dk

Fra : Vidal

Dato : 14-01-09 10:17

Kim Ludvigsen skrev:

> Du må have gjort noget forkert, da du fulgte min vejledning. "K" er blot
> en tastaturgenvej for det, jeg skrev.

Det kan nemt ske. Men jeg fik da tråden frem
gennem din anvisning.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard