V: 17" Flatron 795FT Plus
Fra : Bagle

Dato : 27-07-01 11:28

Hej

Jeg har sådan een skærm her og jeg vil lige høre hvad den er værd. Den er 2
år gammel og har en nypris på 3.400 kr. Det er godt nok kun en 17" men er
faktisk een af de fedeste skærme jeg har set også fordi den er fuldstændig
flad i billedet.

Her er nogen specs:
17" Flatron 795FT Plus, 1600x1200@75 Hz, PnP, Fladt CRT, OSD,0.24 mm stripe
pitch, H: 30-96 kHz, V: 50-160 kHz, USB-hub, EasyTouch, TCO 99

Her er et billede: http://www.zdnet.co.uk/pcmag/flooks/1999/08/r376_ss0.html

-Bagle

Fra : Jean Christophe B. T~

Dato : 29-07-01 17:33

Jeg sidder med den samme skærm og jeg er fuldstændig enig med dig i, at den
er fed !

Jeg købte min inde på www.demoshop.dk for 2750 for et år siden, men jeg har
set at man nu kan købe demomodeller for en ca. 2200.

Din skærm er derfor nok en 1500-1600 kr. værd

/Jean