Hundeture i KBH-området her i Weekenden...
Fra : Fru Bufas

Dato : 27-07-01 10:55

Hej !

Jeg vil gerne med på de to ture her i weekenden i KBH-Området, hvis tiden
tillader det (skal jo på udstilling i Køge...)

Da Pia og Max dessværre ikke kommer med, vil jeg gerne have et mobil nr på
en der skal med begge dage... Jeg havde oprindeligt fået Pia's, men da hun
ikke skal med, sååååå...

Som sagt ved jeg ikke om jeg kommer med... så derfor vil jeg ringe til
vedkomne en ½ - 1 time før og sige hvorvidt om jeg kommer eller ej, samt
hvis jeg farer vild "over there" og har brug for lidt hjælp...

I må gerne sende tlf. nr. på privat mail, hvis I ikke ønsker at
offentliggøre det her.. Mailen kan sendes til bufas@hund.dk, og gerne inden
kl. 14 i dag, da jeg der letter anker for at køre øst på

På forhånd tak, og forhåbentlig sez vi på hundeturene

Mange hilsner

Bufas

--

ICQ # 44 63 61 65

Husk at vi hundechatter hver søndag kl 20 på Activelist nr.124247722 (Bemærk
nyt nr !)

http://bufas.homepage.dk/icq.htm

Fra : Fru Bufas

Dato : 29-07-01 21:05

Hej !

Mange tak for mails ! Deværre gik alt i koks for mig i fredags, da min mand
kom på skadestuen Men han kom hurtigt hjem

Så jeg kom til Køge forsinket !

Der blev ikke tid til at komme på nogen af hundeturene, da jeg kom i den
store ring med Razco begge dage ! (se selv på http://razco.homepage.dk/) Jeg
er meget stolt *S*

Sååååå, sorry at jeg ikke fik ringet til en af Jer, håber I kan forstå mig

Mange hilsner

Bufas

--

http://hundechat.homepage.dk

Fra : Praxis©

Dato : 30-07-01 09:30

Tillykke mange gange *S*

--
VH Pernille Lauridsen

"Tænk hvis der blev krig
-Og ingen mødte op"

http://praxis_dyr.hjem.netact.dk/index.htm

Fra : Bettina

Dato : 30-07-01 08:13

en skam I ikke kunne komme med.....fremmødet blev begrænset, men det var
skam vældig hyggeligt (omend temmelig varmt) alligvel

Bettina

Fra : M@rk

Dato : 30-07-01 15:42

On Mon, 30 Jul 2001 09:12:47 +0200, "Bettina" <pruehs@mocka.dk> wrote:

>en skam I ikke kunne komme med.....fremmødet blev begrænset, men det var
>skam vældig hyggeligt (omend temmelig varmt) alligvel

Begrænset fremmøde ........ well, så skulle I have været med om
Søndagen, dér kunne man tale om begrænset fremmøde )))

Vi var "kun" Flodkoen og Bonus ................ meeeen, vi havde da
den store glæde og fornøjelse, at lægge øre til en eller andet
ignorant, der kaldte Bonus for en møgkøter *suk*

Bortset fra denne tåbe, som burde have sit ansigt smurt ind i honning
og ligge bagbundet til ansigtsvask af Bonus' tunge - ja, så havde vi
en hyggelig tur i det Albertslundske )

/Mark

Fra : John

Dato : 31-07-01 12:04

"M@rk" <unknown@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> Bortset fra denne tåbe, som burde have sit ansigt smurt ind i honning
> og ligge bagbundet til ansigtsvask af Bonus' tunge - ja, så havde vi

LOL!

Hygge
John & Lab-x´en Basse.