40 dræbt på skole i Gaza
Fra : Poul Nielsen

Dato : 06-01-09 18:00

http://ekstrabladet.dk/nyheder/krigogkatastrofer/article1105971.ece

Som et udtryk for deres humane sindelag har Israelerne nu bombet en skole og
dræbt 40 mennesker, kære venner nu må i da være glade når i hører at 40
muslimer er døde.

Fra : Jens Bruun

Dato : 06-01-09 18:03

"Poul Nielsen" <nis@tdc.dk> skrev i en meddelelse

> Som et udtryk for deres humane sindelag har Israelerne nu bombet en
> skole og dræbt 40 mennesker, kære venner nu må i da være glade når i
> hører at 40 muslimer er døde.

Det varmer mit hjerte at høre, "Poul Nielsen", "Peter", "PN", "Mohammad
Islam", "Ole Larsen", "Christian Jensen", "Jens Winther", "Pastor", "Per
Nielsen", "Master of faul smell and odeur", "Ærlige Bent", "Jens", "Poul
Nilson", "Abdul Hassan", "Jakob Andersen", "Peter Nielsen", "Hermann von
Krauftsmeier", "Bent", "Flemming Lynge", "Jessup Johnson", "Lynge radi o og
tv", "berg", "Huge Hugos 32cm", "Jens Bruun", "Aaron Berg",
"Marianne Larsen", "Marianne Andersen", "pip160", "Hans Bentsen", "Christian
Aioe", "John Carson", "The Democrat", "Bruno Jørgensen", "Lars Jensen",
"Jens Erik Lortebruun", "Johnny Andersen", "Mr.Larsen", "Frank Leegaard",
"Volger Garfield", "Eivind Kruise", "Ejvind Kruse", "nud", "Bo M. Mogensen",
"Peter Madsen", "Peter Larsen", "Klaus Jørgensen" osv.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 06-01-09 18:18

> "Poul Nielsen" <nis@tdc.dk> skrev i en meddelelse

Mogensen",
> "Peter Madsen", "Peter Larsen", "Klaus Jørgensen" osv.

> [...]
Her er Jens Bruuns løsning

Massive bombardementer af al infrastruktur i PA"
"Tvangssterilisering af befolkningen i PA"

Som om psykopatens svar ikke nok i sig selv, så er Jens Bruun også kendt for
at hjemsøge de som erklærer sig uenige med ham for derefter at true dem på
livet.

Fra : N_B_DK

Dato : 06-01-09 18:38

"Poul Nielsen" <nis@tdc.dk> wrote in message

> Som om psykopatens svar ikke nok i sig selv, så er Jens Bruun også
> kendt for at hjemsøge de som erklærer sig uenige med ham for derefter
> at true dem på livet.

Stop dit hykleri, du mener jo det er helt fint at jøder trues og
forfølges.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : Jens Bruun

Dato : 06-01-09 18:51

> [...]

> Som om psykopatens svar ikke nok i sig selv, så er Jens Bruun også
> kendt for at hjemsøge de som erklærer sig uenige med ham for derefter

Og du er kendt for at skrive under dusinvis af nicks ("Poul Nielsen",
[...]
Jørgensen" osv.) og være fuld af så meget løgn, at du må være klinisk
mytoman:

Samtidig ynder du at beskæftige dig med sæd og kvinders tissestilling:

Og så ynder du at hjælpe erklærede nazister med at finde hosting til deres
hjemmesider:

Din personlighedsforstyrrelse er altså noget udover det sædvanlige. Måske du
skulle gøre dig selv og alle os andre en stor tjeneste? Lad mig i dén
sammenhæng foreslå, at du leger lidt ude på motorvejen.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 06-01-09 20:17

> "Poul Nielsen" <nis@tdc.dk> skrev i en meddelelse

> Og du er kendt for at skrive <snip en masse lort>

Jamen Jens Bruun du svarer jo ikke på de mange anklager gående på at du er
en dyrisk person ja ligefrem patalogisk psykopat, men her på "dk.politik"
internettets losseplads er du jo i godt selskab sammen med de andre stjerne
psykopater.

Fra : J. Nielsen

Dato : 06-01-09 20:42

On Tue, 6 Jan 2009 20:17:20 +0100, "Poul Nielsen" <nis@tdc.dk> wrote:

> [...]
>internettets losseplads er du jo i godt selskab sammen med de andre stjerne

Havde du ikke plonket Jens Bruun? Er det finere at være patalogisk lystløgner
end psykopat?
--

-JN-

Fra : John

Dato : 06-01-09 20:52

"Poul Nielsen" <nis@tdc.dk> skrev i en meddelelse

> her på "dk.politik" internettets losseplads er du jo i godt selskab sammen
> med de andre stjerne psykopater.

'Kast ikke med sten når du selv bor i et glashus'...

John

Fra : Poul Nielsen

Dato : 06-01-09 21:15

> 'Kast ikke med sten når du selv bor i et glashus'...
>
> John

Okay "John" var det ikke dig i sin tid under nicket Arcana hyldede et par
jødiske bosættere fordi de havde de havde skudt og dræbt en lille pige på 11
år.

Fra : John

Dato : 06-01-09 21:23

"Poul Nielsen" <nis@tdc.dk> skrev i en meddelelse

> var det ikke dig i sin tid under nicket Arcana hyldede et par jødiske
> bosættere fordi de havde de havde skudt og dræbt en lille pige på 11 år.

Nej, jeg har kun ét nick.

I øvrigt har jeg, ligesom de fleste israelere, intet som helst til overs for
bosætterne. De er, som alle andre religiøse fanatikere, ude på et sidespor,
der ikke fører til noget som helst.

John

Fra : Bo Warming

Dato : 06-01-09 21:51

"Poul Nielsen" <nis@tdc.dk> skrev i meddelelsen

> Mogensen",

> Her er Jens Bruuns løsning
>
> Massive bombardementer af al infrastruktur i PA"
> "Tvangssterilisering af befolkningen i PA"

Araberne steriliserer sig selv ved at fyre raketter af og så besvares med
flyvende operationsknive fra Israel

Araberne må foretrække dette
De er masokister
Ellers ville de da stoppe at smide raketter ind over naboland?

Fra : N E i L -+- D A N E ~

Dato : 06-01-09 18:41

> [...]
> og dræbt 40 mennesker, kære venner nu må i da være glade når i hører at 40

Ja, muslimen er jo kendt for at bruge bombeskjolde.

Rart at se, at Israel ikke lader noget stå i vejen for nedkæmpelsen
af den islamiske terrorist.

Fra : Ole Mogensen

Dato : 06-01-09 19:25

Poul Nielsen wrote:
> [...]
> dræbt 40 mennesker, kære venner nu må i da være glade når i hører at 40

Du ved det der med æg og omelet ?

Ole Mogensen

Fra : @

Dato : 06-01-09 19:36

On Tue, 6 Jan 2009 18:00:23 +0100, "Poul Nielsen" <nis@tdc.dk> wrote:

> [...]
>dræbt 40 mennesker, kære venner nu må i da være glade når i hører at 40

især da når skolen foruden at være skole var både kommandocentral og
våbendepot for Hamas

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : John

Dato : 06-01-09 21:14

"Poul Nielsen" <nis@tdc.dk> skrev i en meddelelse

> Som et udtryk for deres humane sindelag har Israelerne nu bombet en skole
> og dræbt 40 mennesker

- hvilket IGEN kan bebrejdes Hamas:

"Ifølge israelsk radio kan hæren ... dokumentere med video, at der blev
affyret mortérer fra skolen ... ":

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-19653340.html?rss

John

Fra : Poul Nielsen

Dato : 06-01-09 21:25

> - hvilket IGEN kan bebrejdes Hamas:
>
> "Ifølge israelsk radio kan hæren ... dokumentere med video, at der blev
> affyret mortérer fra skolen ... ":

Jamen helt sikkert og alle de her mennesker ved at hvis der bliver affyret
morter granater så er det bare med at komme væk derfra, hvem vil opholde sig
på et sted hvor der bliver affyret nogetsomhelst imod Israel??.

> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-19653340.html?rss
>
> John

Ja og IDF er også gået tilbage til den gamle taktik med at skyde efter
ambulancer, ja for de kører jo rundt med våben ikke. Fy for helvede hvor du
dog en ussel person.

Fra : John

Dato : 06-01-09 21:34

"Poul Nielsen" <nis@tdc.dk> skrev i en meddelelse

> Ja og IDF er også gået tilbage til den gamle taktik med at skyde efter
> ambulancer, ja for de kører jo rundt med våben ikke.

Korrekt.

> Fy for helvede hvor du dog en ussel person.

Hvordan synes du selv det går?

John

Fra : John

Dato : 06-01-09 21:31

> - hvilket IGEN kan bebrejdes Hamas:
>
> "Ifølge israelsk radio kan hæren ... dokumentere med video, at der blev
> affyret mortérer fra skolen ... ":
>
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-19653340.html?rss

- mere:

"The Israeli army ... claimed that terrorists were firing mortar shells from
the school just moments before the strike. The IDF stated that a number of
Hamas gunmen were inside the school, among them Imad and Hassan Abu-Askar,
who are known to the IDF as Hamas operatives":

http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3651722,00.html

Hamas véd med usvigelig sikkerhed, at når de affyrer deres fyrværkeri, så
kommer Israels dræbende svar i løbet af minutter.

Muhammedanske mortérgranater fra en skole? Det ER s'gu' da genialt af Hamas!
Mand, alle de flotte billeder af uskyldige civile!

John

Fra : DADK

Dato : 06-01-09 21:51

John wrote:

> [...]
> that a number of Hamas gunmen were inside the school, among them Imad
> and Hassan Abu-Askar, who are known to the IDF as Hamas operatives":

Døden skal jo have en årsag, som man siger. Det er lidt ligesom den med
lastbilen, der vist er fjernet fra youtube nu, hvor IDF mente der blev
lastet raketter - i virkeligheden var det iltflasker til svejseanlæg.

> http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3651722,00.html
>
> Hamas véd med usvigelig sikkerhed, at når de affyrer deres
> fyrværkeri, så kommer Israels dræbende svar i løbet af minutter.

Det ER jo det, der er lidt underligt. Ballistik er mig bekendt en ret
simpelt videnskab, og Israel totalovervåger Gaza døgnet rundt - de VED så
snart en raket affyres, hvorfra den affyres og hvor den er på vej hen. Det
har de altid vidst. Så hvordan kan alle disse fejlskud ske? Israel har
tidligere demonstreret en ekstrem grad af effektivitet, men de har åbenbart
glemt dyderne, eller også er deres våbensystemer blevet dårligere.

> Muhammedanske mortérgranater fra en skole? Det ER s'gu' da genialt af
> Hamas! Mand, alle de flotte billeder af uskyldige civile!

Forklar hvorfor man skulle søge tilflugt et sted, hvor der affyres raketter
fra? Det hænger jo ikke sammen. Meget kan man sige om palæstinenserne, men
de kender da godt Israel - de vil da ikke frivilligt gå ind på en FN-skole,
og tro de var i sikkerhed, hvis der samtidig blev affyret raketter fra
skolen, det trodser enhver logik. Udover, naturligvis, at det ikke giver
mening, at personalet skulle acceptere affyring af raketter, ligesom der jo
ikke er nogen fra FN, der har kunne bekræfte påstanden.

Fra : Joakim

Dato : 07-01-09 07:50

"DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Forklar hvorfor man skulle søge tilflugt et sted, hvor der affyres
> raketter fra? Det hænger jo ikke sammen.

Åh jo. Det hænger rigtigt godt sammen.

> [...]
> FN-skole, og tro de var i sikkerhed, hvis der samtidig blev affyret
> raketter fra skolen, det trodser enhver logik.

Nå. Men så synes jeg lige at du skal forklare denne her:

Mortar Bombs Shot from UN School in Gaza 29 Oct. 2007

http://www.youtube.com/watch?v=zmXXUOs27lI

Udover, naturligvis, at det ikke giver
> mening, at personalet skulle acceptere affyring af raketter, ligesom der
> jo ikke er nogen fra FN, der har kunne bekræfte påstanden.

Ak Konrad. Du er godt nok nok naiv ud over alle grænser.

Fra : Steen Thomsen

Dato : 07-01-09 10:19

On Wed, 7 Jan 2009 07:49:46 +0100, Joakim wrote:

> Nå. Men så synes jeg lige at du skal forklare denne her:
>
> Mortar Bombs Shot from UN School in Gaza 29 Oct. 2007
>
> http://www.youtube.com/watch?v=zmXXUOs27lI

Den er sikkert lavet af CIA, med hjælp fra Roswell-aliens.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 07-01-09 12:46

Steen Thomsen wrote:
> Den er sikkert lavet af CIA, med hjælp fra Roswell-aliens.

Nu er den video jo for det første i så elendig kvalitet at man ikke
kan se hvad der foregår på den..

// Hans

Fra : Volger Garfield

Dato : 07-01-09 20:56

Og for det andet???

Volger

Fra : Steen Thomsen

Dato : 07-01-09 23:10

On 07 Jan 2009 11:46:19 GMT, Hans Joergensen wrote:

> Nu er den video jo for det første i så elendig kvalitet at man ikke
> kan se hvad der foregår på den..

Det er sgu da tydeligt at nogen affyrer en mortér flere gange. Hvis du ikke
kan se det, så burde du opsøge en optiker.

Det er da korrekt at man ikke kan se om mændene er nybarberede og om Israel
rent faktisk ligger i den retning som mortérgranaterne afskydes i.

Fra : DADK

Dato : 08-01-09 17:34

Hans Joergensen wrote:

> Nu er den video jo for det første i så elendig kvalitet at man ikke
> kan se hvad der foregår på den..

Og 1½ år gammel

Fra : Joakim

Dato : 09-01-09 13:01

> Og 1½ år gammel

Har Hamas tidligere affyret mortergranater fra den pågældende FN-skole eller
har de ikke?

Fra : DADK

Dato : 10-01-09 19:56

Joakim wrote:
> "DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Har Hamas tidligere affyret mortergranater fra den pågældende
> FN-skole eller har de ikke?

Jeg kan jo ikke vide det med sikkerhed, men mit bedste gæt er, at det har de
*ikke*. Det er meget nemt at fabrikere den slags ting, som Israel har
leveret, og jeg kan umuligt tro at FN eg ledelsen af den pågældende skole,
gennem tiderne skulle have set igennem fingre med militære aktiviteter. For
det første - hvad er de der for, og hvorfor - og for det andet, hvad skulle
de få ud af det det? Det virker ikke troligt, at FN generelt samarbejder med
Hamas og i smug lader dem fyre raketter af fra skoler.

Fra : Joakim

Dato : 11-01-09 14:25

> [...]
> gennem tiderne skulle have set igennem fingre med militære aktiviteter.

Naturligvis mener du at filmen er fabrikeret for ellers ville du jo have et
gevaldigt forklaringsproblem.

Du er sgu ynkelig...

Fra : DADK

Dato : 12-01-09 18:14

Joakim wrote:
> "DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Naturligvis mener du at filmen er fabrikeret for ellers ville du jo
> have et gevaldigt forklaringsproblem.
>
> Du er sgu ynkelig...

Pff - look whos talking

IDF : Fejlberegning bag angreb på FN-skole

http://www.berlingske.dk/article/20090112/verden/90112082/

Jeg bruger da trods alt min hjerne.

Fra : Steen Thomsen

Dato : 11-01-09 14:37

On Sat, 10 Jan 2009 19:55:52 +0100, DADK wrote:

> Jeg kan jo ikke vide det med sikkerhed, men mit bedste gæt er, at det har de
> *ikke*.

Så er du naiv.

Jeg mener at videoen klart beviser, at Hamas i hvert fald EN gang (i 2007)
har affyret mortergranater fra skolens område.

>Det er meget nemt at fabrikere den slags ting, som Israel har
> leveret,

Med alt det lort som Hamas laver, så er videoen IKKE usandsynlig.

>og jeg kan umuligt tro at FN eg ledelsen af den pågældende skole,
> gennem tiderne skulle have set igennem fingre med militære aktiviteter.

De har da sikkert ikke haft noget at skulle have sagt.

>For
> det første - hvad er de der for, og hvorfor - og for det andet, hvad skulle
> de få ud af det det?

Hvem mener du ? Hamas eller FN ?

>Det virker ikke troligt, at FN generelt samarbejder med
> Hamas og i smug lader dem fyre raketter af fra skoler.

FN er sgu da overhovedet ikke blevet spurgt, og så de efterfølgende har
brokket sig, så er der ingen der "vidste" hvad der var sket, eller alle har
benægtet at de overhovedet har været inde på området.

Fra : DADK

Dato : 12-01-09 18:20

Steen Thomsen wrote:

> Så er du naiv.

Næh, jeg fik ret - vanen tro. Se mit svar til Joakim.

> Jeg mener at videoen klart beviser, at Hamas i hvert fald EN gang (i
> 2007) har affyret mortergranater fra skolens område.

Det viser videoen jo ikke, den viser vist noget uden for skolens område, og
IDF trækker jo i land.

> Med alt det lort som Hamas laver, så er videoen IKKE usandsynlig.

Enig, men uanset hvad Hamas laver, er det ikke i orden at bombe pigeskoler.
Jeg troede Israel var de gode. At Hamas sender raketter ind over grænsen er
terror, javel, men - som sagt 117 gange - hvad er forskellen, når Israel gør
det samme, og rammer i hundredfold flere civile mål, og dræber i hundredfold
flere mennesker? Dit eneste svar hidtil har været : De har bedre våben.

Men du vil nok aldrig kunne forstå det, forbenet som du er som tilhænger af
én bestemt fløj, i stedet for at se på det objektivt, som du jo ellers godt
kan, i andre sammenhænge.

Jeg er IKKE imod Israel, men jeg mener Israel er godt på vej til at skyde
sig selv i foden. Og det er det du ikke forstår.

Fra : Steen Thomsen

Dato : 12-01-09 19:02

On Mon, 12 Jan 2009 18:20:23 +0100, DADK wrote:

> Næh, jeg fik ret - vanen tro. Se mit svar til Joakim.

Nej det har du IKKE. I 2007 affyrede Hamas mortergranater fra skolens
område.

> Det viser videoen jo ikke, den viser vist noget uden for skolens område,

Sikke noget vrøvl. Det var da helt klart fra skolens område.

>og
> IDF trækker jo i land.

Nåh. De har bare indrømmet at de ramte ved siden af det de skød efter.
Intet specielt i det.

> Enig, men uanset hvad Hamas laver, er det ikke i orden at bombe pigeskoler.

Hvilke pigeskolerR. ?

> [...]
> flere mennesker? Dit eneste svar hidtil har været : De har bedre våben.

Forskellen ligger i HVAD man SIGTER efter.

> [...]
>
> Jeg er IKKE imod Israel, men jeg mener Israel er godt på vej til at skyde
> sig selv i foden. Og det er det du ikke forstår.

Du digter (som sædvanligt).

Jeg er da helt med på. at Israel ikke er fejlfri og også laver lort en gang
i mellem, men Hamas laver det HELE TIDEN.

Fra : DADK

Dato : 08-01-09 17:34

Joakim wrote:
> "DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Åh jo. Det hænger rigtigt godt sammen.

Det gør det jo altid. FN. Amnesty International, EU, Vatikanet, Uffe
Ellemann-Jensen, lægerne i området, journalisterne, den billedmæssige
dokumenation - de tager allesammen fejl, og er overstyret af en antiisraelsk
propaganda-maskine.

Kig på det med nøgterne briller. Jeg har fra dag ét skrevet, at det var en
ufattelig dårlig ting for Israel, for Israels egen skyld - den iranske
"analyse" var helt korrekt : Israel ser døden i Gaza. Al den goodwill for
Israel man kunne opbygge efter Hamas solitære brud på våbenhvilen er nu
afløst af afsky og fordømmelse overfor IDF's metoder. Hamas og
fundamentalisterne vinder, og høgene i Israel bliver genvalgt. Det koster så
bare 10.000 døde og sårede på begge sider, inden der om vel omtrent en 4-5
dages tid etableres en våbenhvile. På begge sider er de yderligtgående
tilfredse, på begge sider har civilbefolkningen lidt. Og så kan Hamas så
opbygge deres våbenlagre, og en ny højreorienteret israelsk regering kan
støtte bosættelser og se igennem fingre med overgreb på Palæstina, og om 2-3
år vil vi se samme scenarie, blot lidt vildere og lidt mere heftigt. Akkurat
som vi har set spiralen udvikle sig de sidste mange år.

At IDF endnu engang udnytter Gaza som testsite for nye våben gør iøvrigt
ikke Israels sag bedre.

> Meget kan man sige om palæstinenserne, men
>
> Nå. Men så synes jeg lige at du skal forklare denne her:
>
> Mortar Bombs Shot from UN School in Gaza 29 Oct. 2007
>
> http://www.youtube.com/watch?v=zmXXUOs27lI

Fra 2007, eller så? Det er ikke engang et bevis.

> Udover, naturligvis, at det ikke giver
>>
> Ak Konrad. Du er godt nok nok naiv ud over alle grænser.

Ja, muligvis - men jeg vil være imod krig herfra og til dommedag. Jeg har
aldrig nogen sinde i dette forum "sanktioneret" en krig, eller skelet til,
hvem der blev ført krig imod eller hvorfor - hvem det var der nu blev slået
ihjel. Jeg er ikke mere tilhænger af et raketangreb på et israelsk
plejehjem, end et raketangreb på en palistinænsisk skole. Uanset hvad jeg
mente om Saddam Hussein skrev jeg "stakkels mennesker" da man kunne se
Tomahawk-missilerne regne ned over Bagdad Jeg er i det mindste ikke
/selektiv/ naiv, som visse andre. Jeg er bare imod krig.

Fra : Egon Stich

Dato : 07-01-09 16:13

"DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse news:4963c440$0$90263>>
Hamas >
> [...]
> tidligere demonstreret en ekstrem grad af effektivitet, men de har
> åbenbart glemt dyderne, eller også er deres våbensystemer blevet

Hvor har du dog fisket den besynderlige opfattelse op henne?
Værtshuset på hjørnet?
Eller for mange film?

Egon

Fra : DADK

Dato : 08-01-09 17:38

Egon Stich wrote:
> "DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> news:4963c440$0$90263>> Hamas >
>>
> Hvor har du dog fisket den besynderlige opfattelse op henne?
> Værtshuset på hjørnet?
> Eller for mange film?

Det er et faktum. Israel har da benyttet sig af mulighederne indenfor
moderne kommunikationsteknologi i mange år, har faktisk været på forkant
altid, akkurat som russerne og amerikanerne. Du kan spotte en raketaffyring
på et nanosekund, regne banen ud - hvorfra den kom og hvor den rammer - og
følge en terrorists færden med hans personsøger, mobil eller PDA i
døgndrift - det er "blot" at sende missilet efter dette mål. Det er sådan
russerne har elimineret terrorledere i Tjetjenien, når de brugte
satelittelefoner, og sådan USA rammer Al-Quada ledere i Pakistan og
Afghanistan.

Fra : Egon Stich

Dato : 09-01-09 15:47

> [...]
> Det er sådan russerne har elimineret terrorledere i Tjetjenien, når de
> brugte satelittelefoner, og sådan USA rammer Al-Quada ledere i Pakistan og

Du har nok set for mange James Bond film..
Og der er sandelig mange forudsætninger, du tror er til stede.
Alskens medbragt elektronik--
Tror du mennesker i felten ikke er klare over, hvad de skal undgå?

Så igen:
Hvor har du dog din opfattelse fra?

Var den sand, ville krig jo være umulig.

Du har aldrig været så meget som værnepligtig, vel?

Egon

Fra : DADK

Dato : 10-01-09 19:12

Egon Stich wrote:
> "DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Du har nok set for mange James Bond film..

Blah. Prøv at være lidt uptodate. Hvis jeg kendte dit IMEI nr mv, kunne jeg
følge dig 100% i døgnet. Grow up. Du kunne skifte udbyder og telefonnummer
herfra og til dommedag.

> Og der er sandelig mange forudsætninger, du tror er til stede.
> Alskens medbragt elektronik--
> Tror du mennesker i felten ikke er klare over, hvad de skal undgå?

Jeg tror folk generelt ikke aner, hvad den teknologi de bruger kan bruges
til.

> Så igen:
> Hvor har du dog din opfattelse fra?

Det burde være almen viden.

> Var den sand, ville krig jo være umulig.

Én ting er viden, noget andet er hvordan man kan bruge den. Hamas har jo
ikke samme mulighed for at sende et GPS-styret missil afsted (og heldigvis
for det)

> Du har aldrig været så meget som værnepligtig, vel?

Du har aldrig programmeret en telefon?

Fra : DADK

Dato : 10-01-09 19:17

DADK wrote:

> Du har aldrig programmeret en telefon?

Der skal stå : Du har aldrig programmeret TIL en telefon.

Meget af det ligger jo i hardware, som kommer fra fabrikken, men der er
stadig rige muligheder for at lægge programmer ind, selv imod telefonejerens
vidne, altså det vi normalt ville kalde "virus"..

Fra : Egon Stich

Dato : 11-01-09 16:47

> Blah. Prøv at være lidt uptodate. Hvis jeg kendte dit IMEI nr mv, kunne
> jeg følge dig 100% i døgnet. Grow up. Du kunne skifte udbyder og
> telefonnummer herfra og til dommedag.

Vel kunne du da ej.
Men du forudsætter velsagtens, at naboen er dum?
Og ikke kan beskytte sig?

> Jeg tror folk generelt ikke aner, hvad den teknologi de bruger kan bruges
> til.

Du har da ret.
Og er selv et glimrende exempel--
Teknologi er godt-- men ikke uovervindelig.
Dertil mytebefængt.

> Det burde være almen viden.

Jeg vil kalde det myter, det du forfægter.

> Én ting er viden, noget andet er hvordan man kan bruge den. Hamas har jo
> ikke samme mulighed for at sende et GPS-styret missil afsted (og heldigvis
> for det)

Og har dette noget med din påstand om viden om affyringer at gøre?
Nej - vel?
Hvad hjælper alverdens elektronik en nørd i en bunker, om kratluskeren
alligevel får ram på ham?
Fordi nørden fejlagtigt troede op teknologien?

> Du har aldrig programmeret en telefon?

Ser du:
Der hvor du går galt i byen, er hvor du forudsætter at alle er tynget til
jorden af telefoner, gps´er og lignende.

Det er de ikke.
Og derfor henhører dine opfattelser under kategorien: E-klassefilm.

Egon

Fra : Frank

Dato : 07-01-09 14:09

Hej

> [...]
> og dræbt 40 mennesker, kære venner nu må i da være glade når i hører at 40

Umiddelbart og ifølge BBC er der kun grund til at glæde sig over 2 af
dødsfaldene:

"It later reported that two well-known members of a Hamas rocket-launching
cell had been among those killed at the school, naming them as Imad and
Hassan Abu Askar."

Og Hamas må bære ansvaret:

"Two unnamed residents who spoke to an Associated Press reporter by phone
said a group of militants had been firing mortar shells from near the
school. "

Mvh
Frank

Fra : Egon Stich

Dato : 07-01-09 16:10

> [...]
> og dræbt 40 mennesker, kære venner nu må i da være glade når i hører at 40

Efter forlydende er det der virkelig er sket, at man har beskudt en
morterstilling.
Som "tilfældigvis" befandt sig i kujonskjul bag civilister.
Som muligvis, kan man tænke sig, har været villige ammunitionsslæbere til
skytterne?

Egon

Fra : Poul Nielsen

Dato : 07-01-09 17:33

"Egon Stich" <ukendt@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Poul Nielsen" <nis@tdc.dk> skrev i en meddelelse

> Efter forlydende er det der virkelig er sket, at man har beskudt en
> morterstilling.

Du mener en skole fyldt til randen med civile og medens FN og resten af
verden i chock er der fest i dk.politik.

Fra : @

Dato : 07-01-09 18:05

On Wed, 7 Jan 2009 17:33:00 +0100, "Poul Nielsen" <nis@tdc.dk> wrote:

>"Egon Stich" <ukendt@mail.dk> skrev i en meddelelse

>Du mener

nej han mener at israelerne har beskudt en fjendlig morterstilling

du kan passende lade din harme gå ud over de "geni'er" som har været
så smarte at opstille en morter ved eller i en skole

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Martin Larsen

Dato : 07-01-09 18:48

"@" <123@invalid.net> skrev i meddelelsen

> nej han mener at israelerne har beskudt en fjendlig morterstilling
>

> du kan passende lade din harme gå ud over de "geni'er" som har været
> så smarte at opstille en morter ved eller i en skole

Psykopat-PN-trolleN er så ked af at nogen bekæmper muhammedanerterror. Det
er vist en konstant i hans syge hovede.

Mvh
Martin

Fra : Egon Stich

Dato : 08-01-09 14:41

> "Egon Stich" <ukendt@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Du mener en skole fyldt til randen med civile og medens FN og resten af
> verden i chock er der fest i dk.politik.

?????????????

Du forveksler vidst det jeg siger, med den film, der tilsyneladende kører i
dit forvirrede hoved.

Egon

Fra : Aksel Pedersen

Dato : 13-01-09 18:41

> Du forveksler vidst det jeg siger, med den film, der tilsyneladende kører
> i dit forvirrede hoved.
>
> Egon

Alle disse forfærdelige tab blandt civilbefolkningen i Gaza kunne undgåes -
og det måtte være i befolkningens og Hamas´s interesse (vist nok) - ved at
raketaffyringsramperne blev flyttet udenfor skoler, hospitaler og
boligkvarterer.
Det er da klart, at Israel bliver nødt til at bekæmpe fjenden, hvor han nu
engang har valgt at gemme sig. Hamas har et stort medansvar for de mange
civile tab.
Men det vælger "de gode" herhjemme samt den venstreorienterede mediedækning
af begivenhederne - presse og TV - at se bort fra. Det er sølle.
Mvh
Aksel