Nogen som ejer en/har prøvet dragtdesigner~
Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 11-01-09 08:58

Faldt over www.dragtdesigneren.dk og dragterne, design og pris lyder
meget fint*).

Men jeg er mere interesseret i at vide noget om kvaliteten, da jeg
både kigger efter en ny one-piece til at køre trackdays i og en ny
to-delt dragt (min nu klassiske Jernbergs har rundet de 10 år).

Så, nogen som ejer en sådan dragt evt prøvet at vælte i den?
Hvordan er det med skind, syninger og beskyttelser?

Nogen fra DKD eller CBR klubben som læser med og kan give et besyv?

*) Nej, jeg har ikke nogen økonomiske interesser i firmaet

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC DMC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Lucas Jensen

Dato : 11-01-09 09:00

Jeg har haft dem i hånden men ikke prøvet dem. De bliver lavet i
Pakistan på bestilling. Design og mønster er virkelig rigtig flot.
Imidlertid syntes jeg ikke om læderkvaliteten: Den var tyk nok og
syningerne lavet korrekt, men den virkede på en eller anden måde tør
og livløs i mine hænder - slet ikke så smidig som en Schwabenleder,
Furygan eller Dainese. Den vil uden tvivl kunne klare styrt osv men
læderkvaliteten giver ikke den der lækker-lækker følelse.
Dragtdesigneren har et showroom i Nordsjælland hvor man kan prøve
diverse dragter.

Lucas

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 11-01-09 20:02

Lucas Jensen <lucasjensen@gmail.com> writes:

> [...]
> læderkvaliteten giver ikke den der lækker-lækker følelse.

> Dragtdesigneren har et showroom i Nordsjælland hvor man kan prøve

Han har et showroom? = Jeg ville normalt forvente at man
reklamerede for den slags på sin gemmeside, men det gør han ikke.

Jeg har dog fundet adressen på ham via CVR.

Kai

Fra : Lucas Jensen

Dato : 13-01-09 10:29

On 11 Jan., 20:02, Kai Harrekilde-Petersen <k...@harrekilde.dk> wrote:

> [...]
>
> Kai
> --
> Kai Harrekilde-Petersen  DoD DMCN PMC DMC d.f.m oldermand

Ahhh er CVR nu ikke lidt drastisk. Skriv en mail og fortæl hvad du
vil. Han er meget flink.

Lucas

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 13-01-09 20:18

Lucas Jensen <lucasjensen@gmail.com> writes:

> Ahhh er CVR nu ikke lidt drastisk. Skriv en mail og fortæl hvad du
> vil.

Nej, det er meget nemt www.cvr.dk og skriv "dragtdesigneren" i deres
søgeformular på første side *vips* og jeg havde info.

> Han er meget flink.

Det er han sikkert. Jeg synes bare ikke at det er tillidsvækkende når
et firmas webshop ikke oplyser om så fundamentale ting som
forretningsadresse mv

Kai