Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Tips: 8FPS på D300 uden batterigreb
Fra : Ukendt

Dato : 11-01-09 20:20

jowjow...

http://www.youtube.com/watch?v=sG5UKwgGRJI

Nu sidder jeg så bare tilbage med en kraftig irritation over Nikon har valgt
at blokere denne funktion ved alm. brug for at sælge flere batterigreb.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Bo :o\)

Dato : 13-01-09 18:34

"Kim Frederiksen" <kim snabel-a the bindestreg coffeeshop punktum dk> skrev
i en meddelelse news:496a4642$0$90263$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
>
> Nu sidder jeg så bare tilbage med en kraftig irritation over Nikon har
> valgt at blokere denne funktion ved alm. brug for at sælge flere

Hej

Jeg har hørt 2 D300 i sammenligning, den ene med dette trick og den anden
med batterigreb og de rigtige batterier i. Der er altså stadig temmelig
meget forskel på hvordan de lyder, den med de rigtige batterier og greb er
hørbart hurtigere.

Og ja ja.... jeg er Canon mand så correct me if I'm wrong

Bo