fireblade
Fra : mn

Dato : 10-01-09 09:19

Hej er på udkik efter nogle tests af honda fireblade da jeg måske kunne være
interesseret i den
skulle der være nogle der har nogle links brugs tests sammenlignings tests
mm helst på dansk
Jeg kikker på sc 28 og 33

Mikael

Fra : Martin

Dato : 12-01-09 05:17

On Jan 10, 9:19 am, "mn" <m...@vip.cybercity.dk> wrote:
> skulle der være nogle der har nogle links brugs tests sammenlignings tests
> mm helst på dansk
> Jeg kikker på sc 28 og 33

Jeg går og kigger på samme model, flotte cykler.
Fandt en dansk anmeldelse af SC28 her:
http://www.dmcn.dk/mcanm/vis_mc_anm_detail.asp?maerke=Honda&model=CBR900RR%20Fireblade&aargang=1992
Umiddelbart vil jeg selv importere en model sc33, hvis jeg kan få
økonomien til at hænge sammen.

Som Mikael hører jeg også meget gerne fra folk der har kendskab til
anmeldelser eller lignende fra de to modeller.
For min skyld betyder sproget ikke noget.

Fra : Farmand

Dato : 13-01-09 17:35

"Martin" <swamp2k@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

anmeldelser eller lignende fra de to modeller.
For min skyld betyder sproget ikke noget.

Her kan man læse alt om Fireblade http://www.cbr1000rr.de/
Har selv en SC28 kan varmt anbefales

Hilsen Michael

Fra : mn

Dato : 13-01-09 21:18

"Farmand" <michael@sedennet.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> anmeldelser eller lignende fra de to modeller.
> For min skyld betyder sproget ikke noget.

Har lige bestildt testen fra mc touring ellers har jeg ikke rigtigt fundet
noget men det kunne da være rart med en værksteds manual så som haynes eller
andet.

Mikael