Skade i dæk - kan det repareres?
Fra : JS

Dato : 09-01-09 03:49

Hej NG,

Opdagede én af de sidste køredage i sæsonen i efteråret følgende skade
på mit ret nye bagdæk:

http://img368.imageshack.us/my.php?image=dsc00238sf8.jpg
http://img262.imageshack.us/my.php?image=dsc00239ct7.jpg

Beklager de lidt uskarpe billeder - tror jeg kom lidt for tæt på med
mobilen. Håber I kan få et indtryk..

Anyway, det kan ikke mærkes under kørslen, men jeg synes det ser ret
dybt ud. Kan det repareres på en måde jeg ikke kender til, eller er
det et nyt bagdæk på (super-ærgerligt.. dette her har vel dårligt kørt
1500 km).

Hvad siger I?

/J

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 09-01-09 12:12

"JS" <Joe778899@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Hej

Hvis det ikke er dybere end det normale mønster, så ville jeg glemme
det og så bare køre videre

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : JS

Dato : 09-01-09 07:54

> Hej
>
> Hvis det ikke er dybere end det normale mønster, så ville jeg glemme
> det og så bare køre videre
>
> --
> Mvh.
> Dennis Pedersen.
> 91' BMW R 65 GS
> 99' BMW R 1150 GS

Ok - tak for rådet. Jeg synes som sagt det ser dybt ud, men måske ikke
dybere end mønsteret. Jeg mente bare at have hørt om noget gummi-masse
man kunne bruge til at reparere den slags ting med.. Men kan ikke
huske navn/anvendelse.

/J

Fra : Kell Petersen

Dato : 10-01-09 15:34

Jamen det er da bare et lille rift,, det har alle dæk..
Som har kørt mere end 100km...

betragt det som et ekstra mønster...