Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
microsoft raw image thumbnailer and viewer~
Fra : Bjarne

Dato : 09-01-09 10:50

Hvordan finder jeg sådan en fætter. Jeg vil gerne kunne se en thumb af
mine raw billeder, men kan ikke lige finde en viewer til Vista.

Nogle forslag?

mvh
Bjarne

Fra : abacus

Dato : 09-01-09 12:34

On 9 Jan., 18:49, Bjarne <vesterp...@gmail.com> wrote:
> Hvordan finder jeg sådan en fætter. Jeg vil gerne kunne se en thumb af
> mine raw billeder, men kan ikke lige finde en viewer til Vista.

> [...]

Nu ved jeg jo ikke om du bruger Nikon, men hvis du gør, så kik her
http://www.nikonimglib.com/nefcodec/
Niels

Fra : skeptikeren

Dato : 14-01-09 18:10

On Fri, 9 Jan 2009 11:33:54 -0800 (PST), abacus
<msteenstrup@gmail.com> wrote:

>Nu ved jeg jo ikke om du bruger Nikon, men hvis du gør, så kik her
>http://www.nikonimglib.com/nefcodec/
>Niels

Som heller ikke virker i Vista 64 bit!

mvh

sk

Fra : Paw Jeppesen

Dato : 11-01-09 13:28

Er der nogen der ved om der findes en til win XP & Canon?

Paw J

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 11-01-09 13:41

http://www.arcsoft.com/products/rawviewer/ er en mulighed.
--
Kerim

Fra : skeptikeren

Dato : 14-01-09 17:52

On Sun, 11 Jan 2009 13:40:37 +0100, Kerim Ellentoft
<kerim@mail.tele.invalid> wrote:

>http://www.arcsoft.com/products/rawviewer/ er en mulighed.

men den virker IKKE med Vista 64 bit!

mvh

sk

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 14-01-09 19:09

skeptikeren <skeptikeren@privat.dk> skrev :

> men den virker IKKE med Vista 64 bit!

Det var heller ikke kravet i det indlæg, som jeg svarede på.
--
Kerim

Fra : Ukendt

Dato : 18-01-09 13:28

"skeptikeren" <skeptikeren@privat.dk> skrev i meddelelsen

> men den virker IKKE med Vista 64 bit!

det gør den til gengæld med vista 32 bit, ved du om Bjarne har vista 64
bit..!

--
mvh kajo

Fra : Ukendt

Dato : 13-01-09 19:16

"Bjarne" <vesterport@gmail.com> wrote in message
Hvordan finder jeg sådan en fætter. Jeg vil gerne kunne se en thumb af
mine raw billeder, men kan ikke lige finde en viewer til Vista.
Denne stifinder/explorer erstatning http://www.gpsoft.com.au/ kan vise raw
billeder, plus den kan så meget andet, der gør den væsentligt bedre end
stifinder. Der er en 60 dages prøveversion.

Mvh Sven