Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotostudie
Fra : Falkenberg

Dato : 09-01-09 07:26

Mangler du et fotostudie til din næste shoot, eller kunne du blot
tænke dig at prøve dine kræfter af i et rigtig fotostudie. Så kan du
billigt leje dig ind i fotostudiet hos StudioOne.

Vores studier fås op til 100 kvm og er placeret i nogle rå udresserede
lokaler med højt til loftet. Perfekt hvis du også ønsker at opbygge
egne kulisser.

Vores studier indeholder:
Diverse lysudstyr
Baggrunde papir, stof mv.
Giner, Cubes mv.
Div. tilbehør
Makeup-bord m spejl
Toiletter & Omklædning
Computer med Adobe Photoshop Elements så du kan behandle dine billeder
med det samme.
Fri Internet

Udover musthaves, indeholder studierne sofaer, borde, stole,
musikanlæg, storskærm, kaffe/the og andet der skaber en hyggelig
atmosfære.
Derudover er der mulighed for råd og vejledning af professionel
fotograf.

Fra : Falkenberg

Dato : 09-01-09 07:31

Vi kommer jo ikke langt uden et link. Så hermed link til mere
info

http://www.studioone.dk/fotostudie_til_leje.html

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 09-01-09 15:32

Falkenberg <info@falkenbergkamal.com> wrote:

> Vi kommer jo ikke langt uden et link. Så hermed link til mere
> info
>
> http://www.studioone.dk/fotostudie_til_leje.html

.... og selvom idéen er god så er slige opslag ilde set i denne gruppe

/thomas

Fra : Falkenberg

Dato : 09-01-09 08:21

On 9 Jan., 15:32, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:

> ... og selvom idéen er god så er slige opslag ilde set i denne gruppe
>
> /thomas

Hej Thomas.

Det er jeg ked af. Ville ikke træde nogen over tæerne.
Ville blot nævne det, da jeg selv ville have fundet det interessant
dengang jeg ikke havde en "legeplads".