Pizza i Hvidovre
Fra : Niels

Dato : 06-01-09 16:40

Jeg skal bringe pizza til en kammerat, der på 4. uge er indlagt på
Hvidovre Hospital. Han er pizzadesperat, men det vil jeg selvfølgelig
ikke benytte mig af - og jeg skal jo også selv spise med

Så derfor det kulturelle spørgsmål: hvor køber man de bedste pizzaer i
Hvidovre?

--
Niels

Fra : Henrik

Dato : 07-01-09 10:26

Politiken kører en lang række guides, bla.a til byens bedste pizza. Jeg bor
i Roskilde, men kører gerne til byen, da mine pizza skal være bagt af
italienere. Her i Roskilde har vi kun andre etniske indvandreree og de har
ikke forstand på pizza.
Henrik

Fra : Hippo J.

Dato : 10-01-09 12:21

Henrik skrev:
> [...]
> i Roskilde, men kører gerne til byen, da mine pizza skal være bagt af
> italienere. Her i Roskilde har vi kun andre etniske indvandreree og de har

Nu kender jeg ikke ret mange steder i roskilde, men dominos (ved en
shell tank) laver da udemærkede pizza'er.

Mvh. Hippo J

Fra : Anders Halskov-Jense~

Dato : 14-01-09 18:58

"Hippo J." <no@norrr.invrrrr> skrev i en meddelelse

> Nu kender jeg ikke ret mange steder i roskilde, men dominos (ved en shell
> tank) laver da udemærkede pizza'er.
>
> Mvh. Hippo J

Ja, de er fine hvis man kan lide frosne råvarer, lejlighedsvis harsk kød og
fed, olieret dej.....
Det eneste rimelige(men ikke gode) pizzasted i Roskilde er imo
Kyllingesmeden i Skt. Ols gade.

Anders