God ide
Fra : Ralph

Dato : 06-01-09 18:59

Davs gruppe

Vi har et af de gamle 2 meter høje en meter dybe (sådan føles det)
køkkenskabe. Vi handler ofte stort ind når der er tilbud på, pasta, flåede
tomater, tun, ris, og vi køber (for tit) spændene mad, kippers i chilli,
røget torskerogn, grillede artiskokhjerter, silderoulader med kapers, store
kapers i soya.

Mao. vi har et stort overfyldt, uoverskueligt skab som vi ikke kunne finde
noget-som-helst i.
Nu er skabet blevet alfabetiseret, øverste hylde varer fra A-E, næste F-I,
næste J-L, M-R, S-U, sidste hylde er fjernlager til rødbeder, syltetøj,
tomme glas, te, og så selvf. V-Å.

Det er lidt sjovt når ungerne (17-20år) råber: "der er ingen spaghetti på
S-hylden" "tumbe, det står under PASTA" "Nårh ja"

Bogstavsintervaller er forskellig fra familie til familie.

--
Ralph

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 06-01-09 20:06

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> writes:

> [...]
> kapers i soya.
>
> Mao. vi har et stort overfyldt, uoverskueligt skab som vi ikke kunne finde

Åh, hvor jeg kender det. Vi har et hjørneskab af slagsen - et man
ligefrem kan gå ind i. Og totalt uoverskueligt.

Men nu har vi begge to barselsorlov, så det står på listen over ting
der skal gøres. Men mon vi får taget os sammen? Jeg synes efterhånden
den liste er længere end listen over folk der har forladt Ny/Liberal
Alliance... :)

Mvh Trine

Stor brugskunstforretning med fuldt sortiment i de søde Gjøltrolde