ESTA
Fra : Stig Nielsen

Dato : 05-01-09 10:40

Hey NG

Kan ikke rigtig finde det info jeg skal bruge og det kunne jo være der var
nogen af jer der vidste det, inden jeg kontaktede den amerikanske ambassade
eller andre.

Når jeg nu har fået godkendt min autorisation til at rejse ind i USA, gælder
denne godkendelse så kun til den ene rejse ?

Jeg har jo netop skrevet i adressefeltet at jeg er i transit for at rejse
videre til Mexico, og godkendelsen gælder så i 2 år.

Når jeg nu efterfølgende om et par måneder skal til USA igen, skal jeg så
lave en ny ansøgning, for så passer den adresse jeg har opgivet jo ikke
mere.

På forhånd tak for svar

Stig

Fra : Stig Nielsen

Dato : 05-01-09 11:02

"Stig Nielsen" <stig@abc.de> skrev i en meddelelse
> Hey NG

Og lige et tillægsspørgsmål.

Når jeg så skal retur igen fra Centralamerika og igen skal bruge USA som
transitland, skal jeg så også udfylde en ESTA tilladelse for dette ?