Motor Cycle Industry launches a new Code o~
Fra : Niels Rasmussen

Dato : 05-01-09 21:31

Motorcyklister får tilsyneladende lov til at benytte bus banen i London
fra 5. januar
http://www.motorbike-news.co.uk/latest-news/motor-cycle-industry-launches-a-new-code-of-conduct/news.aspx?item=328

Fra : Finn

Dato : 05-01-09 22:22

Alle tiders, jeg ved ikke om det også er tilladt i Oslo,
men her bliver vi vinket ind på busbanen af de "indfødte".
Finn VFR800.

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 05-01-09 22:28

"Finn" <autzen(fjern)@post10.tele.dk> writes:

> "Niels Rasmussen" <boellebo@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
>
> Alle tiders, jeg ved ikke om det også er tilladt i Oslo,
> men her bliver vi vinket ind på busbanen af de "indfødte".
> Finn VFR800.

Jeg kan bekræfte at det er fuldt lovligt at køre i "kollektivfeltet" i
Norge.

Kai, exexildansker (tidl Oslo)
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC DMC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Søren Larsen

Dato : 06-01-09 12:56

"Niels Rasmussen" <boellebo@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Motorcyklister får tilsyneladende lov til at benytte bus banen i London
> [...]

Alletiders, så går der sikkert ikke mere end 5-10 år før vi også får lov!

/Søren

Fra : TWL

Dato : 06-01-09 17:33

Niels Rasmussen wrote:
> Motorcyklister får tilsyneladende lov til at benytte bus banen i London
> [...]
Ifølge sidste nummer af DMC-bladet er det også på forsøgsbasis også
muligt i Argovia i Schweiz.

Mvh Thomas