Motercykler på Kunstindustrimueseet
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 04-01-09 14:11

Hejsa....

Har set udstillingen omtalt før, men faldt lige over en anmeldelse på
politikken
http://ibyen.dk/gadeplan/article622645.ece

Citat:
Motorcykelsus på Kunstindustrimuseet
Fænomenal udstilling fremviser et væld af motorcykler med gode blik rundt på
den kultur, der omgiver dem.

Sikkert et godt sted at tilbringe et par timer hvis man bor i nærheden

/Jesper

Fra : Armand

Dato : 04-01-09 15:04

Jesper Nielsen skrev:
> [...]
> Motorcykelsus på Kunstindustrimuseet
> Fænomenal udstilling fremviser et væld af motorcykler med gode blik rundt på

Holddakæft hvor er det rart at læse en ordentlig avisartikel, fremfor
middagsbladenes sammenkog á samme spaltefylde som overskriften

--
Armand.

Fra : Flemming Disc

Dato : 05-01-09 09:36

> Holddakæft hvor er det rart at læse en ordentlig avisartikel, fremfor
> middagsbladenes sammenkog á samme spaltefylde som overskriften

Ja, holddakæft hvor har du ret, i den lyder som om at vi motorcykelister har
et liv :-|
Glæder mig til lørdag, hvor jeg skal på nytårskur derinde

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : Ukendt

Dato : 09-01-09 23:08

> Holddakæft hvor er det rart at læse en ordentlig avisartikel, fremfor
> middagsbladenes sammenkog á samme spaltefylde som overskriften

Ja der røg da lige en mail afsted til [Karsten.Ifversen snabela pol.dk] med
et skulderklap for en god artikel...

// Allan

Fra : Niels Rasmussen

Dato : 09-01-09 23:17

nice!

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-09 15:25

> nice!

Jaah - Når man gør det godt - skal man sgu os' ha' det af vide...
Så kan det også være der kommer mere :)

Fra : Biker-Torben®

Dato : 05-01-09 11:12

"Jesper Nielsen" <jesperlangfeldt@nielsen.fjerndette.mail.dk> wrote in
message news:4960b565$0$56795$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Hejsa....
>
> Har set udstillingen omtalt før, men faldt lige over en anmeldelse på
> politikken
> http://ibyen.dk/gadeplan/article622645.ece

Det er en fin og interessant udstilling - hvor der bl.a. vises klip fra
forskellige film, hvor motorcyklen spiller en rolle.

Husk at tage dit medlemskort med, hvis du er medlem af MC Touring Club - så
får du 20 kr i rabat.

--
Biker-Torben

Fra : Tove

Dato : 06-01-09 09:26

> Husk at tage dit medlemskort med, hvis du er medlem af MC Touring Club -
> så får du 20 kr i rabat.

Jeg er ny i Touring Klubben.
Meldt ind sidste år.

Jeg kan ikke se nogen steder at jeg vil få 20 kr. rabat på
Kunstindustrimuseet, ved medlemsskab i Touring klubben.
- er den god nok ??

Findes der flere af sådanne rabataftaler ??

Jeg er måske blevet oplyst om rabatter ved indmeldelsen, men jeg har ikke
bidt mærke i det.

Kan du ikke skrive et link til side på MCTC hjemmeside, hvor aftalerne evt.
er omtalt - for jeg kan ikke finde dem.

Mv.
Tove

Fra : Niels Rasmussen

Dato : 06-01-09 09:53

MCTC/ Medlemsservice/ Medlemsfordele
Rabataftaler og Medlemstilbud
http://www.mctc.dk/?id=2543 og http://www.mctc.dk/?id=4101
Niels

Fra : Grunnet

Dato : 06-01-09 18:30

"Tove" <Tove.Holm@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Jeg kan ikke se nogen steder at jeg vil få 20 kr. rabat på
> Kunstindustrimuseet, ved medlemsskab i Touring klubben.

Ellers er det gratis for alle om onsdagen - også særudstillinger.
http://www.kunstindustrimuseet.dk/information/kontakt-og-aabningstider

--
Steen
GL 500 SilverWing '84

http://home11.inet.tele.dk/grunnet/ (om 2-hjulere med motor men intet om MC)

Fra : Biker-Torben®

Dato : 07-01-09 11:27

"Tove" <Tove.Holm@gmail.com> wrote in message

> Jeg kan ikke se nogen steder at jeg vil få 20 kr. rabat på
> Kunstindustrimuseet, ved medlemsskab i Touring klubben.
> - er den god nok ??

Ja, den er.
Rabatten er også nævnt i omtalen af udstillingen i det seneste nummer af
Touring Nyt.

Biker-Torben

Fra : Newt Bridges

Dato : 08-01-09 21:19

On 2009-01-04 14:10:59 +0100, "Jesper Nielsen"
<jesperlangfeldt@nielsen.fjerndette.mail.dk> said:

> Hejsa....
>
> Har set udstillingen omtalt før, men faldt lige over en anmeldelse på
> politikken
> http://ibyen.dk/gadeplan/article622645.ece

En fin gennemgang. Jeg var inde og se udstillingen i december (der var
ikke så mange andre en Armand der var friske på en tur, men ham tør jeg
ikke møde alene! )

Bliver dog lidt trist over at se, at de øjensynligt har åbnet
udstillingen lige lovligt tidligt. En del af de ting der bliver omtalt
positivt i anmeldelsen IKKE var der da jeg var derinde. F.eks. så jeg
ikke de der klip (der var Easy Rider og så en skærm med danskere der
talte om motorcykler).

Jeg savner også tekster til de enkelte motorcykler (udover navn+år, som
det var da jeg var derinde).

Føler mig lidt "snydt" over at jeg har løst billet til en ufærdig udstilling.

--
Newt Bridges
Forge ahead! To the hilt!

Fra : Grunnet

Dato : 08-01-09 21:28

"Newt Bridges" <nospam@invalid.invalid> skrev i meddelelsen

> En fin gennemgang. Jeg var inde og se udstillingen i december (der var
> ikke så mange andre en Armand der var friske på en tur, men ham tør jeg
> ikke møde alene! )

Hvorfor ikke det - kører du da gammel oliekølet Suzuki med huller i
knastakslen ??

Fra : Ukendt

Dato : 08-01-09 21:39

"Newt Bridges" <nospam@invalid.invalid> skrev i meddelelsen

Hvordan er parkeringsforholdene på stedet?
Har inviteret familien med over og se udstillingen, men skal så lige
overveje om vi kører selv, eller lader DSB klare transporten.

--
Ole Axelsen. (5771)
Der er fejl i min mailadresse.

Fra : Futte&Co

Dato : 08-01-09 21:51

Ole Axelsen skrev:

> Hvordan er parkeringsforholdene på stedet?
> Har inviteret familien med over og se udstillingen, men skal så lige
> overveje om vi kører selv, eller lader DSB klare transporten.

Hold dig til DSB, kør til østerport station. Derfra er der ikke langt.
P forhold i Kbh. er håbløse, og ind omkring bredgade er det næsten
umuligt. Skulle du finde en plads at parkere på, koster det næsten det
samme som en togbillet.

--
Jørgen, Brøndby
http://www.dfmc.dk/?id=70