Facebook hader spædbørn
Fra : Bo Warming

Dato : 03-01-09 06:19

Facebook hader spædbørn

http://nyhedsbreve.politiken.dk/g.php?1400899-5132574-c6ddf981-http%3A%2F%2Fpolitiken.dk%2Ftjek%2Fdigitalt%2Farticle621580.ece

Er det børneporno hvis nettet viser livets smukkeste mirakel, som
altertavler I tusind år har reklamerret for - at give spædbørn den sundest
tænkelige med?

At slette billeder af dette kan ingen vist begrunde som
blufærdighedskrækende -
KAN DU?

Fra : Martin Larsen

Dato : 03-01-09 10:25

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> tænkelige med?
>
> At slette billeder af dette kan ingen vist begrunde som

Skulle det frie marked ikke kunne løse det problem - især hvis vi melder os
ud af bornerte rød-kleptokrat-EU ?

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 03-01-09 14:58

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

> Skulle det frie marked ikke kunne løse det problem - især hvis vi melder
> os ud af bornerte rød-kleptokrat-EU ?

I Grundntvigs folkeoplyste fædreland kan folk TÆNKE SELV - altså dem der har
danske rødder

Hvem kan forklare snerperite bag ikke at ville se babyer få bryust.
Overalt i verden sker det ik busser og på offrentlige bænke
HVAD ER ANSTØDELIGT ?

Babyens livsglæde ?

Fra : @

Dato : 03-01-09 16:15

On Sat, 3 Jan 2009 14:57:42 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Hvem kan forklare snerperite bag ikke at ville se babyer få bryust.
>Overalt i verden sker det ik busser og på offrentlige bænke
>HVAD ER ANSTØDELIGT ?

intet som helst,

at en mor giver barn bryst er da en ganske naturlig ting,

men

og jeg har et men

det efterfølgende scenarie hvor barnet gylper er jeg altså helst helt
og aldeles fri for - især da hvis jeg selv er i gang med at indtage
føde

hvis jeg har valget mellem to spiserestauranter hvor den ene tillader
ammende mødre og den anden ikke, så vil jeg helt sikkert vælge den med
forbud mod amning

>Babyens livsglæde ?

amerikanere er på visse områder toptossede,

børn i alle aldre må se de mest voldelige film,

men hele den amerikanske nation går helt i plukfisk fordi Janet
Jackson(tror nok det var hende) vist et bart bryst på tv

hvad skade kan et bart bryst i TV dog gøre?

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Bo Warming

Dato : 03-01-09 16:22

"@" <123@invalid.net> skrev i meddelelsen

> [...]
> forbud mod amning

> amerikanere er på visse områder toptossede,

Det er man også hvis man hyles ud af babyggylp som ikke lugter eller
sprøjter fra et restaurantbord til et andet
'
Du kan se den anden vej