Off Topic
Fra : @

Dato : 31-12-08 17:20

hvad er det for et himmellegeme man netop nu kan se i nærheden af
Månen?

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 31-12-08 17:29

> hvad er det for et himmellegeme man netop nu kan se i nærheden af
> Månen?
>

> --

Det er Jupiter.

Fra : Aage Andersen

Dato : 31-12-08 17:44

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "@" <123@invalid.net> skrev i en meddelelse

> Det er Jupiter.

Nej. Jupiter og Mercur staar nærmere Solen og de er begge under horizonten
(kl 17:30).

Aage

Fra : Aage Andersen

Dato : 31-12-08 17:29

"@"
> hvad er det for et himmellegeme man netop nu kan se i nærheden af
> Månen?

Slige spørgsmaal stilles bedst i dk.videnskab.

Det er Venus, der den maaned viser sig enestaaende flot.

Aage

Fra : @

Dato : 31-12-08 17:42

On Wed, 31 Dec 2008 17:29:08 +0100, "Aage Andersen"
<aaa(REMOVE)@email.dk> wrote:

>"@"
>
>Slige spørgsmaal stilles bedst i dk.videnskab.

OK

jeg prøvede dk.general, men der var vist slet ingen hjemme

>Det er Venus, der den maaned viser sig enestaaende flot.
>
>Aage

thanks

er du helt sikker?
en anden skribent siger det er Jupiter

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Kim2000

Dato : 31-12-08 17:54

> hvad er det for et himmellegeme man netop nu kan se i nærheden af
> Månen?

Venus.

Og var endda så heldig her for lidt siden at se rumstationen(?) passerer
forbi også.

Fra : hanzen

Dato : 31-12-08 19:19

> "@" <123@invalid.net> skrev i en meddelelse
>>

> Venus.
>
> Og var endda så heldig her for lidt siden at se rumstationen(?) passerer
> forbi også.

Så huskede du vel at vinke.
--
hilzen
hanzen

Fra : Kim2000

Dato : 31-12-08 19:31

"hanzen" <hanzen@mailmeej.dk> skrev i en meddelelse

> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse

> Så huskede du vel at vinke.

Jojo, og jeg mener det var russeren der vinkede tilbage

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 31-12-08 19:17

"@" skrev i en meddelelse

> hvad er det for et himmellegeme man netop nu kan se i >nærheden af
> Månen?

Som Kim2000 skrev også det er Venus

her et link til hvis man en anden gang vil vide hvilke himmel objekt der er
hvad.
http://www.skymapper.co.uk/html/mapreader.php?coords=?313,51

http://www.skymapper.co.uk/html/your_sky_now.html

Ellers kan jeg anbefale at installerer dette program på sin Computer , det
er fantastisk og gratis for det ikke skal være løgn.

http://www.stellarium.org/

--
Venlig Hilsen og godt nytår.
Michael Meidahl Jensen

Fra : @

Dato : 31-12-08 19:30

On Wed, 31 Dec 2008 19:17:21 +0100, "Michael Meidahl Jensen"
<mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:

> [...]
>
>Ellers kan jeg anbefale at installerer dette program på sin Computer , det
>er fantastisk og gratis for det ikke skal være løgn.

gratis
det program kan spås en stor fremtid i Vestjylland

takker

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Ole Mogensen

Dato : 01-01-09 00:52

@ wrote:

> gratis
> det program kan spås en stor fremtid i Vestjylland
>

> takker

Der er også denne hvis du elsker fantastiske billeder:
http://www.worldwidetelescope.org/Home.aspx

Ole Mogensen