En forfader i politik
Fra : Hanne

Dato : 26-12-08 04:05

Er der nogen, der ved hvor man kan finde oplysninger om personer, der
har været med i politiske organisationer?
Jeg har en oldefar, der var partisekretær for Radikale Venstre i
Silkeborg ved sin død i 1920. Ikke i en eneste af de mange håndbøger
om slægtsforskning, jeg efterhånden har kigget i, er der nævnt noget
om dette emne.

Fra : Poul E. Jørgensen

Dato : 26-12-08 13:04

"Hanne" <thorn@mail-online.dk> skrev i meddelelsen
[...]

Hvad vil du vide om ham?

--
Poul E. Jørgensen

Fjern de to A'er hvis du svarer per e-mail.
Remove the two A's when replying by e-mail.

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 27-12-08 11:05

"Hanne" <thorn@mail-online.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Spørg hovedkontoret