Hvilke slægtsforskningsprogram fungere god~
Fra : Martin Lewinsky

Dato : 08-12-08 12:07

Hej

Jeg anvender i dag PhpGedView til at vise og behandle mine slægtsdata. Jeg
kunne godt tænke mig, at anvende et andet program til at indsamle og
registrer data i for siden at overføre det til PhpGedView. Mit behov er helt
almindelige data samt en hel del billeder som gerne skulle kunne relatere
til en eller flere personer. Hvis billeder også kan overføres vil det være
perfekt.

Jeg syntes der er mange kombinationer, efter at have kigget på DIS mv..
Derfor er jeg er meget interesseret i eksempler og gode forslag til
programmer baseret på praktisk erfaring.

På forhånd tusind tak.

Martin Lewinsky

Fra : Jørgen Dorch

Dato : 08-12-08 16:23

I en meddelelse 08-12-2008 12:07, skrev Martin Lewinsky:
> [...]
> Derfor er jeg er meget interesseret i eksempler og gode forslag til
> programmer baseret på praktisk erfaring.

Jeg bruger PhpGedView både eksternt og lokalt.
Jeg har simpelthen installeret en server (<http://www.wampserver.com>) og
PhpGedView på PC'en,

Mvh.
Jørgen D.

Fra : Jb

Dato : 08-12-08 21:40

"Jørgen Dorch" <bruger@eksempel.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg bruger PhpGedView både eksternt og lokalt.
> [...]

Jeg bruger Brother's keeper 6 og PhpGedView
husk når du Eksport at sætte tegnsæt i Gedcom fil til ANSl
for at vise æ, ø og å

JB
http://www.oz7aik.dk/

Fra : Martin Lewinsky

Dato : 14-12-08 15:11

Hej Jb

Tak for dit svar. Jeg har kigget på din side, og det giver anledning tilet
enkelt spørgsmålmere: Er billederne ogsånoglesomdu eksportere/vedligeholder
fra Brothers Keeper eller gør du det manuelt?

På forhånd tak.

Martin Lewinsky