Dronninen om o,301 % CO2
Fra : Bo Warming

Dato : 01-01-09 01:23

Poul Madsen , EB-chefedaktør og UNG, UNG, UNG var der som et søm få minutter
efter at mornarken havde lagt TV-speakeren fra sig Nytårsaften

Hvo han forænger Hans Engell før talen havde rost hendes tidligere taler så
sagde han nu at de tiodligere taler havde været upolitiske DVS LIGEGYLDIGE

Men denne kaldte han HUN ER MARIONET FOR FOGH

Aldrig er den danske befolkning blevet hjernevasket så effektivt til fordel
for sin regering på så kort tid - for EB er det mest respekterede medie - et
man selv betaler for

Alle kommer tidligt til festen for at høre dronningetalen fuldtud

Alle er usikre om hvad de skal mene om den.

Team EB Engell og Poul Madsen hjælper de usikre unge festaber og
kloge-Åger til at have en pro-Fogh mening, enten for eller imod dronningen -
SMART!

Netop som Helle går imod skattelettelser, får Fogh et mega-boost, så han
ikke skal frygte at blive udskiftet som regeringschef

Den gave ville godhedsindustrien næppe have givet ham hvis ikke han var så
flink til at skrue op for skadelikg folkevandring

Snart vil krisen kradse på danskeres privatøkonomi - så vil folk tænke med
dronningen at hvis bare vi er pro-FN så kommmer vi i himlen alligevel og det
er vigtigst

"Partipolitisk retorik" var ikke hvad jeg tænkte, da jeg hørte talen først,
men pædagogisk har EB skåret det ud i pap og jeg er behovet over
menneskehedens effektiveste PR-scooop siden Hitlers taler. Men budskabett
er at være taknemliig når skattepenge spildes på Røde Kors i Hamasland

Føler du dig forpligtet af at DK har det så godt og derfor skal vi halvere
indtægten for at få ren luft?

Ren luft betyder at lugtløst, uuvæsentligt CO2 er ikke de normaazle 0,031%
men 0,032%