Svovl somm metal ?
Fra : Bo Warming

Dato : 31-12-08 04:00

DR2 TV foromtale skriver at grundsttoffet S ER et metal og det er da vås

Svovlets gule og røde modifikatiion kan både forekomme amorfe og
kryhttallinske men er der en tredie form med grafitagtigledning eller
rigtigt 3D elektronsky der leder varme og især el ?

Mon ikk Kanal KLOG vare igen er skjusket og uklog?

Fra : Martin Larsen

Dato : 31-12-08 08:40

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> rigtigt 3D elektronsky der leder varme og især el ?
>
> Mon ikk Kanal KLOG vare igen er skjusket og uklog?

De har vel ikke sagt metalloid?

Svovl er det element der danner flest allotroper - flere end 30.

Der skulle findes faser ved højt tryk af alfa-svovl som er metalliske.

Mvh
Martin

Fra : mr

Dato : 31-12-08 10:25

> [...]
> rigtigt 3D elektronsky der leder varme og især el ?
>
> Mon ikk Kanal KLOG vare igen er skjusket og uklog?

politik?

Fra : Bo Warming

Dato : 31-12-08 17:02

"mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> politik?

Statsindblandrinng i medier skaber løgn

Hvis effektiv konkurrence - som i USA - ville ingen TVstation slippe fra at
lyve at SVOVL er metal

Fra : mr

Dato : 01-01-09 13:41

> "mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Statsindblandrinng i medier skaber løgn
>
> Hvis effektiv konkurrence - som i USA - ville ingen TVstation slippe fra
> at lyve at SVOVL er metal

eller i kina?
er du sikker på du hørte rigtigt?

Fra : Bo Warming

Dato : 01-01-09 13:55

> eller i kina?
> er du sikker på du hørte rigtigt?

Heller ikke i Kine lyver de så grotesk og afskyr videnskab

DR er stalinisttisk og jeg læste det i Politiken og på TV

Svovl er på ingen måde et metal

Fra : Henry Vest

Dato : 01-01-09 14:07

Bo Warming wrote:

> DR er stalinisttisk og jeg læste det i Politiken og på TV
>
> Svovl er på ingen måde et metal

En gang til: det var et satireprogram.

--
Henry Vest

Fra : Bo Warming

Dato : 03-01-09 07:03

"Henry Vest" <henry_vestREMOVE@get2net.dk> skrev i meddelelsen

> En gang til: det var et satireprogram.

Hvis jeg skriver Fosfor og Bor er metaller, så er jeg sjovere end Viktor
Borge, ikke?

forklar vitsen og hvor skrives noget der kan undskylde

Svovl er heller ikke et metalloid

S-atomer danner ringe der er ordnet i ikkemtallisk molekylgitter - en
krystal

Grafit kunne man kalde metalloid HVIS MAN ELSKER VÅSESPROG
for grafit er lidt ledende i to dimensioner men svovl er ikke

Fra : Henry Vest

Dato : 03-01-09 10:25

Bo Warming wrote:

> Hvis jeg skriver Fosfor og Bor er metaller, så er jeg sjovere end Viktor
> Borge, ikke?

Næppe.

> forklar vitsen og hvor skrives noget der kan undskylde

Hvilken vits? Det er et satireprogram. Hvad er der at undskylde?

--
Henry Vest

Fra : Bo Warming

Dato : 03-01-09 15:15

> Næppe.

> Hvilken vits? Det er et satireprogram. Hvad er der at undskylde?

Satire er vitts men forklar det sjove i at lyve svovl til metal?

Fra : mr

Dato : 01-01-09 14:21

> "mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Heller ikke i Kine lyver de så grotesk og afskyr videnskab
>
> DR er stalinisttisk og jeg læste det i Politiken og på TV
>
> Svovl er på ingen måde et metal

du fattede den ikke. Er medierne i kina privatiserede?

Fra : Bo Warming

Dato : 01-01-09 23:23

> du fattede den ikke. Er medierne i kina privatiserede?

De er ikke klog sarkasme i vden videnskabelige usandhed om svovl og
kineserne gør i stigende grad de unges brug af internettet fri

Uanset om hvor hurtigt censur forsvindre ville de aldrig spilde tid på at
kalde et ikkemetal for metal

Fra : mr

Dato : 02-01-09 16:40

> [...]
> kineserne gør i stigende grad de unges brug af internettet fri
>
> Uanset om hvor hurtigt censur forsvindre ville de aldrig spilde tid på at

metalloid, du hører ikke så godt Bo
Hvor tid agter du at spilde på denne "storee" sag?
Hvorfor er kinemedierne ikke privatiserede?
Hvorfor er internettet ikke frit?

Fra : Bo Warming

Dato : 03-01-09 06:41

> metalloid, du hører ikke så godt Bo

Jeg har mange steder læst METAL - hvor ser du den knap så store løgn om
metalloid?

> Hvor tid agter du at spilde på denne "storee" sag?

Det er en lille sag men det et vigtigt at ingen kan undskyuklde at der
talles om METALloid når ingen elektrisk eller varmeledning

> Hvorfor er kinemedierne ikke privatiserede?

Fordi Vesten smadrede landet med opiumskrig så man skal have stabiliteten
iorden først

Og for at sikre eksport støtter man Hamas

> Hvorfor er internettet ikke frit?

Fordi tiden ikke er moden til det i det land

Fra : mr

Dato : 03-01-09 18:59

> [...]
> talles om METALloid når ingen elektrisk eller varmeledning

> Fordi Vesten smadrede landet med opiumskrig så man skal have stabiliteten

pjat. hvor længe skal det bruges som undskyldning?
> Og for at sikre eksport støtter man Hamas

som DK, men det er du imod - hvorfor?

> Fordi tiden ikke er moden til det i det land
hvornår så?

hvorfor?

Fra : Bo Warming

Dato : 03-01-09 23:05

> pjat. hvor længe skal det bruges som undskyldning?
>>
> som DK, men det er du imod - hvorfor?

> hvornår så?
>
> hvorfor?

Vi bliver hø'je af individualistisk kreativitet og berømmelse

De er gruppemennesker og har tradition for autoritetstro

Vi startede i 1849 at give stemmeret til kn rige storbønder
gradvis udvidedes demokrati til også kvinder og fattige.
Giv tid mht Kina

Fra : mr

Dato : 04-01-09 08:52

> "mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Vi bliver hø'je af individualistisk kreativitet og berømmelse
>
> De er gruppemennesker og har tradition for autoritetstro

de er undertrykte! VEnt at se om 10 år falder ina fra hinanden og går til i
terror.

> Vi startede i 1849 at give stemmeret til kn rige storbønder
> gradvis udvidedes demokrati til også kvinder og fattige.
> Giv tid mht Kina
hvor tit ringer de til dig og ber om råd?
I det øjeblik kina blir demokratisk, faldet det fra hinanden. Nøjagtig som
med Østblokken. Kina hænger kun sammen v hjælp af statsterror mod egne
borgere.
Melamionsagen var vel kun en påmindelse til kinabørnene om at staten slår
ihjel hvis det er betimt.

Fra : Bo Warming

Dato : 04-01-09 12:42

> [...]
> borgere.
> Melamionsagen var vel kun en påmindelse til kinabørnene om at staten slår

Liv har ikke samme værdi i Kina som her

At private firmaer har nogle melaminskader på samvittigheden er nok et
bagatelproblem

Kina ville være uklog at indføre demokrati

Oplyst enevælde fungerer godt for dem og giver den stabilitet og sammenhold
som UK og USA søgte at fjerne ved Opiumskrigen

Fra : mr

Dato : 04-01-09 15:16

> Liv har ikke samme værdi i Kina som her

men nok til at gi dødsstraf

> At private firmaer har nogle melaminskader på samvittigheden er nok et
> bagatelproblem

hvorfor så bruge retssystemet med anklage de medfører dødsstraf?? Du har
undveget før, prøv at svare denne gang bo??

> Kina ville være uklog at indføre demokrati

men de er på vej - hvorfor?

> Oplyst enevælde fungerer godt for dem og giver den stabilitet og
> sammenhold som UK og USA søgte at fjerne ved Opiumskrigen
nævn eksempler på steder det har fungere siden år 1700

Fra : Bo Warming

Dato : 04-01-09 15:53

At bruge dødsstraf er en bagatelsag i Kina -. der er mennesker nok

Fra : mr

Dato : 05-01-09 07:13

> At bruge dødsstraf er en bagatelsag i Kina -. der er mennesker nok

du er trængt af dine selvmodsigerlser
du mener der er mennesker nok som ikke producerer?
Dødsdom er en mindre straf end bøde?
stikker du halen mellem benene nu?

Fra : Vidal

Dato : 03-01-09 13:57

Bo Warming skrev:

> Statsindblandrinng i medier skaber løgn
>
> Hvis effektiv konkurrence - som i USA - ville ingen TVstation slippe fra
> at lyve at SVOVL er metal

I USA finder du FOX-news, som er den mest løgnagtige
TV-kanal, der findes i den frie verden.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 01-01-09 01:26

"mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> politik?

LÆS FØLGENDE TI_L ENDE _OG DU VIL SE AT SCIENCE OG POLITIK ER UADSKILLELIGE
IDAG

kuldioxid kan jeg forklare dig hvad er hvis du ringer 35861000

Poul Madsen , EB-chefedaktør og UNG, UNG, UNG var der som et søm få minutter
efter at mornarken havde lagt TV-speakeren fra sig Nytårsaften

Hvo han forænger Hans Engell før talen havde rost hendes tidligere taler så
sagde han nu at de tiodligere taler havde været upolitiske DVS LIGEGYLDIGE

Men denne kaldte han HUN ER MARIONET FOR FOGH

Aldrig er den danske befolkning blevet hjernevasket så effektivt til fordel
for sin regering på så kort tid - for EB er det mest respekterede medie - et
man selv betaler for

Alle kommer tidligt til festen for at høre dronningetalen fuldtud

Alle er usikre om hvad de skal mene om den.

Team EB Engell og Poul Madsen hjælper de usikre unge festaber og
kloge-Åger til at have en pro-Fogh mening, enten for eller imod dronningen -
SMART!

Netop som Helle går imod skattelettelser, får Fogh et mega-boost, så han
ikke skal frygte at blive udskiftet som regeringschef

Den gave ville godhedsindustrien næppe have givet ham hvis ikke han var så
flink til at skrue op for skadelikg folkevandring

Snart vil krisen kradse på danskeres privatøkonomi - så vil folk tænke med
dronningen at hvis bare vi er pro-FN så kommmer vi i himlen alligevel og det
er vigtigst

"Partipolitisk retorik" var ikke hvad jeg tænkte, da jeg hørte talen først,
men pædagogisk har EB skåret det ud i pap og jeg er behovet over
menneskehedens effektiveste PR-scooop siden Hitlers taler. Men budskabett
er at være taknemliig når skattepenge spildes på Røde Kors i Hamasland

Føler du dig forpligtet af at DK har det så godt og derfor skal vi halvere
indtægten for at få ren luft?

Ren luft betyder at lugtløst, uuvæsentligt CO2 er ikke de normaazle 0,31%
men 0,32%

Fra : mr

Dato : 02-01-09 14:10

> [...]
> indtægten for at få ren luft?
>
> Ren luft betyder at lugtløst, uuvæsentligt CO2 er ikke de normaazle 0,31%

med den definition er ALT = politik
her kun et udtryk for din trang til at fremhæve dig selv. Ingen har endnu
anerkendt din selvudnævnte genialitet, men her prøver du så igen med et nyt
udtryk for niveauet
dygtig Bo

Fra : Henry Vest

Dato : 31-12-08 19:22

Bo Warming wrote:

> [...]
> rigtigt 3D elektronsky der leder varme og især el ?
>
> Mon ikk Kanal KLOG vare igen er skjusket og uklog?

Har du helt overset, at det er et satireprogram?

--
Henry Vest