Memorex DVDmaxx 12x40x - Er det et godt dr~
Fra : Mogens

Dato : 26-07-01 23:38

Hej

Jeg tænker på at anskaffe mig et DVD drev og har kik
på et Memorex DVDMaxx 12x40x til 599,- .
Er det et drev der kan anbefales og kan det gøres regionsfrit ?

På forhånd tak

Mvh Mogens

Fra : Ryne

Dato : 27-07-01 10:34

prøv news:dk.edb.hardware.drev.cd+dvd

Fra : Madsen

Dato : 27-07-01 13:01

"Ryne" <larz_prime@hotmail.com> skrev:

> prøv news:dk.edb.hardware.drev.cd+dvd

Som der ikke er ret meget liv i hos min udbyder.
<news:dk.edb.hardware.drev.cd-rom> vil nok være bedre, men
her har han vist allerede stillet spørgsmålet.

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Mogens

Dato : 27-07-01 15:23

On Fri, 27 Jul 2001 14:01:12 +0200, "Madsen" <madsens@whomail.dk>
wrote:

>Som der ikke er ret meget liv i hos min udbyder.
><news:dk.edb.hardware.drev.cd-rom> vil nok være bedre, men
>her har han vist allerede stillet spørgsmålet.

Nej, jeg stillede først spørgsmålet i DVD gruppen, men den virker ret
død for tiden. Jeg håber da ikke at et spørgsmål om et DVD drev er
godt eller dårligt er helt OT i hardware gruppen, men jeg regnede
med at der måske var lidt flere der kiggede med her.

Hvis der er nogen der har set en anmeldelse eller en test af
omtalte Memorex drev, så kan det skam også bruges. Jeg vil
bare gerne vide om drevet er pengene værd inden jeg evt.
køber det.

Mvh Mogens

Fra : Madsen

Dato : 27-07-01 15:51

> [...]

> godt eller dårligt er helt OT i hardware gruppen, men jeg regnede
> med at der måske var lidt flere der kiggede med her.

Undskyld. Jeg mente DVD-gruppen, men fik skrevet cd-rom.
Det var ikke lige planen.
Den rette var <news:dk.edb.hardware.drev.dvd>

En løsning kunne jo være at lave XFUT hvis du gerne vil have
respons fra flere grupper :)
<http://usenet.dk/netikette/crosspost.html>

--
Mvh. Madsen