MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Kan ikke afspille dvd i MediaPlayer?
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 05-01-09 13:11

Jeg har 2 forholdsvis ens pcer med xp på; den ene kan spille dvd, men den
anden kommer med dénne meddelse:

http://kortlink.dk/65nx

Har ved den der kan afspille ikke været i Kontrolpanel i sin tid som W
foreslår

Hvad kan jeg mangle?
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 05-01-09 13:34

Hans Paulin (6310) skrev:

> Hvad kan jeg mangle?

Nå, snød og installerede programmet PowerDVD (som jeg havde liggende)
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Pico

Dato : 05-01-09 22:34

Hans Paulin (6310) wrote:
> [...]
> den anden kommer med dénne meddelse:
>
> http://kortlink.dk/65nx
>
> Har ved den der kan afspille ikke været i Kontrolpanel i sin tid som W

Det lyder da mærkeligt, jeg kørere 1920x1200 uden problemer, kan det være
fordi din opløsning er for lille ?
--
MVH
Pico

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 05-01-09 23:14

"Pico" <Selvestemig@hotmail.com> skrev :

>Det lyder da mærkeligt, jeg kørere 1920x1200 uden problemer, kan det være
>fordi din opløsning er for lille ?

Hvis du så læser Hans efterflg. indlæg, så har han nu installeret
PowerDVD.

Så nu vil Media Player også kunne afspille dvd'er, det er
simpelthen fordi der på den ene har været et mpeg2 codec og ikke
på den anden.
Det er så kommet med PowerDVD.
--
Kerim

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 06-01-09 00:34

Kerim Ellentoft skrev:

> nu vil Media Player også kunne afspille dvd'er

Du har ganske ret!
Hans
www.zofiaoghans.dk