MEDION AKOYA MD 8387
Fra : jama

Dato : 04-01-09 11:35

Knægten skal ha en ny PC, er denne Aldi model klar til kraftige spil etc.
Den koster kr.ca.4000 kr.

INTEL® CORETM2 DUO Processor E4600 (2,4 GHz, 2 MB L2 CACHE, 800 MHz FSB)
.. NVIDIA® GEFORCE® 8600 GS High-Performance Grafik med HDMI-tilslutning 256
MB DDR2 SDRAM, DirectX® 10 og HDCP-understøttelse
.. 1000 GB harddisk (2 x 500 GB) S-ATA 300-interface, lynhurtig med 7200
o/min, 8 MB Cache Til mere end 200.000 musiknumre, fotos. Ved 4 MB pr. foto,
4 MB pr. titel
.. 2048 MB DDR2 SDRAM-Hukommelse med 667 MHz 64-bit
.. DVD/CD-brænder med multiformat understøtter alle populære
DVD/CD-standarder, incl.Dual Layer DVD-R og DVD+R.
.. Netværkskort on board Gigabit LAN 10/100/1000 Mbit/s
.. 8-kanal High Definition Audio
.. Windows Vista® Home Premium
.. Masser af tilslutningsmuligheder
.. Gigantisk Softwarepakke
Pakkens indhold: PS/2 tastatur, PS/2 mus
.. ... og meget mere
Mvh.Jama
..

Fra : Henning

Dato : 04-01-09 12:04

On Sun, 4 Jan 2009 11:34:51 +0100, "jama" <nonspam@mail.com> wrote:

> Knægten skal ha en ny PC, er denne Aldi model klar til kraftige spil etc.
> Den koster kr.ca.4000 kr.

Det er en gammel model (~6 mdr?) med bl.a. kun 2G ram. Der er kommet
en nyere med 3 eller 4G til ca. samme pris ud over nogle andre
forbedringer. Gå efter den i stedet.

Fra : Kurt Lund

Dato : 04-01-09 12:13

"Henning" <no.mail@all.invalid> skrev i meddelelsen

> Det er en gammel model (~6 mdr?) med bl.a. kun 2G ram. Der er kommet
> en nyere med 3 eller 4G til ca. samme pris ud over nogle andre
> forbedringer. Gå efter den i stedet.

Ja og til "Krafige spil" så skal der et andet grafikkort i eks. et Nvidia
96-9700

Kurt

Fra : jama

Dato : 04-01-09 13:00

"Kurt Lund" <klander52@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Henning" <no.mail@all.invalid> skrev i meddelelsen

> Ja og til "Krafige spil" så skal der et andet grafikkort i eks. et Nvidia
> 96-9700
>

> Kurt

Jeg takker,
og følger Jeres råd.