Foto
IBM760 5420
Teil 3020
20D i Vista x64 ?
Fra : jensp85@gmail.com

Dato : 03-01-09 05:03

Hej

jeg har opgraderet til Vista 64bit - home, og har efter diverse
søgninger, installationer m.v. ikke fået mit canon 20d til at virke
her.
Driveren til usb findes ikke.

Nogle som med held har fået dette til at virke?

Fra : jensp85@gmail.com

Dato : 03-01-09 05:16

> [...]
> her.
> Driveren til usb findes ikke.
>
> Nogle som med held har fået dette til at virke?

tja... så fandt jeg selvfølgelig selv løsning.
ind i menu -> connection -> skift til ptp
Spørg ikke hvorfor.

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 03-01-09 13:29

jensp85@gmail.com skrev i Message-ID:
<0b6dfcbf-a12e-4f9f-8019-e14ddf748c3f@i18g2000prf.googlegroups.com>:
> Nogle som med held har fået dette til at virke?

Måske virker det med driveren til 40D, hvis den findes til Vista 64 (somjeg også
anvender)?

--
<author> Peter Fjelsten </author>
<gallery><http://galleri.fjelsten.dk/nyeste/?g2_itemId=453>

Fra : John Sahl

Dato : 03-01-09 18:54

jensp85@gmail.com wrote:
> Nogle som med held har fået dette til at virke?

Brug en kortlæser, det er hurtigere og du skal ikke undvære kameraet imens.

--
John Sahl
Racing on the streets is like competing in the special olympics - it doesn't

Fra : J

Dato : 03-01-09 21:34

"John Sahl" <spamcatcher1@fotofaelden.dk> skrev i en meddelelse

> Brug en kortlæser, det er hurtigere og du skal ikke undvære kameraet
> imens.
>
> --

Måske den spørgende herre vil indskrive sit navn i kameraet. Hvordan gør man
det med en kortlæser?

Fra : John Sahl

Dato : 04-01-09 00:19

J wrote:
> Måske den spørgende herre vil indskrive sit navn i kameraet. Hvordan
> gør man det med en kortlæser?

Hvis han ville det, så havde han nok gjort det før han nedgraderede til
Vista

--
John Sahl
1.372ccm - 234Hk/300Nm - 7,8km/l - Pure fun