DK.F.M Statistik 2008
Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 01-01-09 13:54

Når man ikke drikker sig fra sans og samling i anledning af nytåret, kan
man nytårsdag hellige sig sine små feticistiske sysler, for mit
vedkommende at afslutte statistikken for 2008 (det var hurtigt hva'?)

Baggrund:
Da alle ikke benytter samme navn/"adresse" over et helt år, er den
enkelte skribents "post-antal" en sum af identificerede
navne/"adresser", med forbehold for at nogle skifter såvel navn som
"adresse" i en grad hvor det ikke er muligt at knytte forbindelse.

Jeg har identificeret 1.259 unikke adresser/navne for 2008, men da
ganske mange står for op til 7 forskellige identificerbare identiteter,
så er tallet ikke repræsentativ på nogen måde (jeg har ikke gidet rense
tallene, idet det skal gøres "manuelt", og vil tage det meste af 2009 :-\)

Så vi overlader antallet af skriventer til "Mandtalstråden", der som
bekendt først afsluttes ultimo Januar

Samlet antal indlæg 2008: *19.083*, et fald på 5308 poster ift 2007
(24.391) eller 21,7%

Skribenternes top 30 2008:

% angivelse er % af samlet antal poster i året (19.083)

*nr* *Navn* .... *SUM* - *%*
1 Armand........ 1.630 - 8,54
2 Orla............ 813 - 4,26
3 Torben Scheel... 701 - 3,67
4 Kløve........... 682 - 3,57
5 Majland......... 622 - 3,26
6 Dahlberg........ 611 - 3,20
7 Gruby........... 429 - 2,25
8 Ole M "Onslow".. 333 - 1,75
9 Arne Lorenzen... 273 - 1,43
10 Jim Andersen.... 249 - 1,30
11 Gimbal.......... 230 - 1,21
12 Dak............. 230 - 1,21
13 Niels Pein...... 225 - 1,18
14 MKS 74.......... 221 - 1,16
15 Harald Blaatand. 204 - 1,07
16 Dennis Hellan... 189 - 0,99
17 Aragorn Elessar. 159 - 0,83
18 Richard Pade.... 150 - 0,79
19 Flemming Disc... 142 - 0,74
20 Jens Melgaard... 129 - 0,68
21 PE(mborg)....... 128 - 0,67
22 Brian Lund...... 128 - 0,67
23 Ib Jacobsen..... 121 - 0,63
24 Hans Paulin..... 121 - 0,63
25 JJ Bager........ 113 - 0,59
26 Grunnet......... 107 - 0,56
27 StreetFighter... 107 - 0,56
28 Per K Nielsen... 103 - 0,54
29 tp.............. 102 - 0,53
30 HC............... 95 - 0,50

NG's 30 mest aktive skribenter står for *48,48%* af de skrevne indlæg,
så der er ganske mange skribenter der skriver ud over de der ikke ser ud
til at kunne få hold på det .

Det var vist det

Primæt kilde "news.frostbyte"
Sekundær kilde "Groups.google"
--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Grunnet

Dato : 01-01-09 14:20

""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev i meddelelsen
> Når man ikke drikker sig fra sans og samling i anledning af nytåret, kan
> man nytårsdag hellige sig sine små feticistiske sysler, for mit
> vedkommende at afslutte statistikken for 2008 (det var hurtigt hva'?)

Jeps! det var hurtigt, havde du været 20 mimutter hurtigere var det blevet
årets første nye tråd

--
Steen
GL 500 SilverWing '84

http://home11.inet.tele.dk/grunnet/ (om 2-hjulere med motor men intet om MC)

Fra : Grunnet

Dato : 01-01-09 15:11

""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev i meddelelsen

> *nr* *Navn* .... *SUM* - *%*
> 1 Armand........ 1.630 - 8,54
> 2 Orla............ 813 - 4,26
> 3 Torben Scheel... 701 - 3,67
> 4 Kløve........... 682 - 3,57

Når nu vi er ved statestikken så har jeg kigget lidt på skribenter i hele
gruppens levetid
(gruppe start 28. maj 1997)
Kilde: Google Groups - og tallene med forbehold for skribenter der har
skiftet mailadresse undervejs
http://groups.google.dk/group/dk.fritid.motorcykel/about?hl=da

nr. 1: Armand - 21.601 indlæg (3 forskellige mailadr. i top 10)
nr. 2: Claus Rittig - 4.985 indlæg
nr. 3: Jørund Seim - 4.375 indlæg
nr. 4: Torben Scheel - 4.104 indlæg
nr. 5: ????? - 3.962 indlæg
nr. 6: Moller - 3.509 indlæg

Armand bliver nok umulig at indhente mange år frem i tiden.
Tankevækkende Jørund stadig er nr. 3 på listen trods det at hans seneste
indlæg er tilbage i juli 2002 (desværre p.g.a. sørgelige omstændigheder)

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 01-01-09 15:36

Grunnet skrev:
> [...]
> Tankevækkende Jørund stadig er nr. 3 på listen trods det at hans seneste
> indlæg er tilbage i juli 2002 (desværre p.g.a. sørgelige omstændigheder)

Ja den passer så ikke ret godt (google) Scheel har mindst sendt 5.270, -
???? må være Orla

Så det er lidt bøvlet at "grave i"
....dog gangske hyggeligt til tider syntes jeg
Men ingen tvivl om at Armand tager teten

nå ja og så er det jo ikke mængden det kommer an på det er jo indholdet,
og det kan vi svært måle

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 01-01-09 15:54

"J.C.Kløve" <jck@aats.dk> writes:

> [...]
>>> 2 Orla............ 813 - 4,26
>>> 3 Torben Scheel... 701 - 3,67

> Ja den passer så ikke ret godt (google) Scheel har mindst sendt 5.270,

Jeg har kun brugt min harrekilde.dk adresse siden 2003, da den blev oprettet.
Før det har jeg brugt .... hmm, adresser som jeg idag har glemt

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC DMC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Armand

Dato : 01-01-09 16:30

Grunnet skrev:

> Når nu vi er ved statestikken så har jeg kigget lidt på skribenter i hele
> gruppens levetid...........
> Armand bliver nok umulig at indhente mange år frem i tiden.

Shit!
Det er altså derfor at hunden går forbi PC-krogen først når den lige
skal kontrollere om hele flokken er hjemme

--
Armand.

Fra : Anders Majland

Dato : 05-01-09 22:21

> [...]
> Tankevækkende Jørund stadig er nr. 3 på listen trods det at hans seneste
> indlæg er tilbage i juli 2002 (desværre p.g.a. sørgelige omstændigheder)

http://news.frostbyte.dk/search er et "farligt" legetøj
Jeg skiftede addresse i 2006 men bare summen af 2005-2008 er over 3000
indlæg bare i dfm. Det er ~750 indlæg/året og der har været år tidligere
hvor jeg har været mere aktiv ... Jeg må køre for lidt mc siden jeg har tid
til at hænge herinde ....

Fra : Thomas Jensen

Dato : 01-01-09 16:32

> Samlet antal indlæg 2008: *19.083*, et fald på 5308 poster ift 2007
> (24.391) eller 21,7%

tjah lidt af et fald, tror motorcykelgalleri.dk har taget nogen, og usenet
er nok lidt ukendt for de fleste.
Men dette er dog stadig det mest seriøse sted, hvor man kan få ordentlige
svar, for det meste i hvert fald
Tonen er god og ikke som en flok møgunger i sandkassen der skændes med
platte argumenter.

Og så er det noget af en institution, har hængt her siden 1999, skal lige
kigge dagligt for at se om der er noget spændende.

Thomas Jensen
Kawasaki ZRX1200S
http://dfmc.dk/?id=11

Fra : Steen Gruby

Dato : 01-01-09 23:32

Hej Kløve.

#7 på listen over gruppens store sludrehoveder - Beskæmmende
OK, det ku' ha' været værre, men alligevel )

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Flemming Disc

Dato : 02-01-09 09:48

#19 på listen, når man ikke har sludret i det 1/2 år af 2008, er også meget
skræmmene :-|

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 04-01-09 20:00

Flemming Disc skrev:
> "Steen Gruby" <oz9zi@virker.ikke> skrev i en meddelelse

> #19 på listen, når man ikke har sludret i det 1/2 år af 2008, er også meget
> skræmmene :-|

Hva' skal jeg så sige?
Jeg kvækker sgu da kun lidt en sjælden gang her i gruppen!

Venlig hilsen

Aragorn.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : Anders Majland

Dato : 05-01-09 14:27

> Hva' skal jeg så sige?

Ikke noget - kan man ikke "holde kæft" lander man langt oppe på listen.
Heldigvis har jeg skiftet email addresse nogen gange undervejs så jeg
fremgår ikke af all times high

/A

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 04-01-09 16:35

For de statistik-liderlige er det mere her (som dækker hele det danske
usenet): http://news.frostbyte.dk/

Kai