Outlook - ingen post i indbakke
Fra : Per Toustrup

Dato : 01-01-09 10:04

Hej og Godt Nytår. Er der en der kan hjælpe mig da jeg kan se jeg
modtager post, men det kommer ikke ind/vises i indbakken.
mvh Per

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 01-01-09 21:17

"Per Toustrup (slet YMZ01)" <lisper@YMZ01privat.dk> skrev i en
meddelelse
> Hej og Godt Nytår. Er der en der kan hjælpe mig da jeg kan se jeg
> modtager post, men det kommer ikke ind/vises i indbakken.
> mvh Per

Et gæt kunne være, at du har noget spamfilter, der æder dem ?

Jan

Fra : Per Toustrup

Dato : 02-01-09 22:16

Jan Vestergaard <jan@jve.invalid> skrev:
>"Per Toustrup (slet YMZ01)" <lisper@YMZ01privat.dk> skrev i en
>meddelelse
>
>Et gæt kunne være, at du har noget spamfilter, der æder dem ?
>
>Jan

Rigtig mange tak for hjælpen. Det viste sig, at der var sat
flueben i afkrydsningsfeltet: Slet mulig uønsket mail permanent
i stedet for, at flytte den til mappen Uønsket e-mail. Hvordan
det er sket sket vides ikke , men nu virker det igen. Tak for
hjælpen.

Per