Nu rammer finanskrisen også MotoGP - Kawas~
Fra : Per

Dato : 31-12-08 16:46

Finanskrisen rammer åbenbart også mc-sporten.

http://ekstrabladet.dk/sport/anden_sport/motorsport/article1104177.ece

/ Per

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 31-12-08 16:52

Per skrev:
> Finanskrisen rammer åbenbart også mc-sporten.
>
> http://ekstrabladet.dk/sport/anden_sport/motorsport/article1104177.ece

auch!
øv
Nå det er det er det første jeg mærker til finanskrisen - så det går nok

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Ole Mogensen

Dato : 01-01-09 01:11

J.C.Kløve wrote:

> auch!
> øv
> Nå det er det er det første jeg mærker til finanskrisen - så det går nok

Hvilken finanskrise ?

Ole Mogensen

Fra : Leif

Dato : 01-01-09 12:45

"Ole Mogensen" <I_R_Onslow@c.dk> skrev i meddelelsen

> Hvilken finanskrise ?

Den i pressen omtalte situation, hvor de griske - der har for mange penge
placeret i aktier - jamrer over hvor mange penge, de har tabt.

Mig bekendt taber man ikke penge ved at have aktier - kun ved at handle
med dem, så indtil de er solgt er der jo intet tab.

Jeg kan heller ikke mindes, der har været personer fremme i pressen, der
har fortalt om alle de penge, de har tjent på aktiernes kursstigning i årene
der er gået.

Men sådan er det jo, vi skal ynke og have medlidenhed med dem der mister.
De andre skal nok holde sig skjult, for at være tilfreds er ikke så populært....

Men derudover er det trist, at nogle trækker sig fra sport af økonomiske grunde.

Måske vi sparer lidt på miljøet når der ikke fyres så meget brændstof af......

Godt nytår, Leif

Fra : Anders Majland

Dato : 01-01-09 19:51

> [...]
>
> Mig bekendt taber man ikke penge ved at have aktier - kun ved at handle
> med dem, så indtil de er solgt er der jo intet tab.

Jeg er nu mere bekymret for medarbejderne hos de producerende virksomheder
der oplever meget tomme ordrebøger... Som en en i familien fortalte. Det er
første gang han kan huske at der har været så stille at folk at blevet sat
til at vaske vinduerne op til jul ...

Meget af hysteriet er sikkert selvforstærkende ... hvis ingen tør investere
i nye ideer eller bygge så er krisen jo en selvopfyldende profeti ...

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 01-01-09 20:09

"Anders Majland" <See.Signature@Address.invalid> writes:

> Meget af hysteriet er sikkert selvforstærkende ... hvis ingen tør
> investere i nye ideer eller bygge så er krisen jo en selvopfyldende
> profeti ...

Enig, enig.

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC DMC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)