AxtiveX i Thunderbird
Fra : Mr. Mox

Dato : 31-12-08 12:20

Jeg har, med Firefox, ledt efter hjælp og kurser i OfficeMicrosoft com
og der fået besked på at jeg skal bruge Internet Explorer fordi der ikke
er ActiveX-objekter i den Firefox browser jeg bruger.

Så åbner jeg kurset i IE og et virker godt nok, men da jeg jo lider af
kontinuerligt kløen i fingrene og overdreven nysgerrighed, spekulerer
jeg på om jeg da ikke kan lægge ActiveX-objekter ind på Firefox som jeg
altså ellers altid anvender???

Hvo'n gør man????

med nytårshilsner fra Mr. Mox

Fra : Mr. Mox

Dato : 31-12-08 12:41

Mr. Mox skrev:
> [...]
> kontinuerligt kløen i fingrene og overdreven nysgerrighed, spekulerer
> jeg på om jeg da ikke kan lægge ActiveX-objekter ind på Firefox som jeg

Jeg har læst om Microsofts advarsler om farene ved at bruge
ActiveX-objecter, men til Deres site med kurser er der vel ingen ko på
isen?

Skal man Delete activeX når man har brugt det? Så er det da ikke stadig
en risiko?

I Firefox har jeg ledt i Indstillinger og været hele mappen igennem med
alle fanerne me jeg finder intet om ActiveX ? Hvor skal man så lede?

Der er heller ikke noget i Funktioner- Tilføjelser !!!!

Go'e råd udbedes mvh Mr. Mox

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 31-12-08 13:00

Mr. Mox wrote:

> I Firefox har jeg ledt i Indstillinger og været hele mappen igennem med

Firefox er en webbrowser. Thunderbird er en mailklient. Hvis det er
Firefox du ønsker hjælp til er du havnet i den forkerte gruppe. Hvis det
er Thunderbird du ønsker hjælp til har du konsekvent skrevet forkert i
dine foreløbigt to indlæg i tråden...

Hvad er det du vil?

Jesper Poulsen

Fra : Hans-Jørgen

Dato : 31-12-08 15:12

"Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> skrev i meddelelsen
> Firefox er en webbrowser. Thunderbird er en mailklient.

Gode Jesper. Der skrives da ikke noget om Thunderbird i mr. Mox's to
indlæg - eller gør der?
Godt nytår.

Hans-Jørgen
www.sindholt.danmark.nu

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 31-12-08 15:15

Hans-Jørgen <sindholt@paradis.dk> skrev :

>Gode Jesper. Der skrives da ikke noget om Thunderbird i mr. Mox's to
>indlæg - eller gør der?

Næh, men spørgsmål om Ildræven hører ikke hjemme her.
--
Kerim

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 31-12-08 15:16

Hans-Jørgen <sindholt@paradis.dk> skrev :

>Gode Jesper. Der skrives da ikke noget om Thunderbird i mr. Mox's to
>indlæg - eller gør der?

Læs overskrift.
--
Kerim

Fra : Asbjørn M. Nielsen

Dato : 31-12-08 15:18

Hans-Jørgen skrev:
> "Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> skrev i meddelelsen

> Gode Jesper. Der skrives da ikke noget om Thunderbird i mr. Mox's to
> indlæg - eller gør der?
> Godt nytår.

Det står i emne-feltet.

Godt nytår.

--

Venlig hilsen
Asbjørn M. Nielsen

Fra : Hans-Jørgen

Dato : 31-12-08 15:26

"Asbjørn M. Nielsen" <asbjorn@lite.invalid> skrev i meddelelsen

> Det står i emne-feltet.
>
> Godt nytår.

Ak ja, det er søreme også rigtigt. Det var nu heller ikke ment som en
frækhed fra min side.
Blot et fredeligt spørgsmål - og så har jeg overset alt om emnelinjen ---
Tak for jeres venlige bemærkning --- så "kan han lære det, kan han"

Hans-Jørgen
www.sindholt.danmark.nu

Fra : Mr. Mox

Dato : 31-12-08 16:12

Hans-Jørgen skrev:

> [...]
> Blot et fredeligt spørgsmål - og så har jeg overset alt om emnelinjen
> --- Tak for jeres venlige bemærkning --- så "kan han lære det, kan han"

Åh ja, ved siden af at være meget nysgerrig er jeg åbenbart også
fummelfingret og kom derved i forkert gruppe!

Hvis jeg nu beder Jer, på mine grædende knæ og dybt nedbøjet, kan I så
tilgi' mig? Så lover jeg at jeg ikke skal gøre det mer' i år.

Hvis jeg altså kan finde ud af at videresende det i gruppen om browsere.

Tænk på hvor kedeligt livet var hvis der ikke var no'en og bli'sure på!

Godt nytår til alle, osse de smalle! Mr. Mox

Som Jørgen Ryg sagde: hvorfor fae'n ska' det være så svært alt sammen?