flash + html
Fra : Tor Fruergaard

Dato : 26-07-01 21:54

Hej med jer.

Jeg sidder og er ved at lave en topnavigationsmenu i flash til en htmlside
på sitet http://www.dnyt.dk/gwc/index.htm (tryk på et af punkterne på
startsiden for at se den), og jeg vil gerne have den scalérbar, og derfor
vil jeg ikke sætte nogen højde og bredde på den celle min swf skal placeres
i. Det ser bare kun godt ud i internet explorer på pc, på andre platforme
eller browsere hopper og danser den, eller bliver helt væk.

Der kommer også et lille mellemrum til højre for min menu, den ligner en tyk
sort streg. Jeg har lavet siden i dreamweaver.

Er der ikke nogle af jer flinke mennesker der vil give mig et par fif til at
få html dokumentet rigtigt flot?

Med venlig hilsen Tor Fruergaard - Dårligt Nyt - www.dnyt.dk

Fra : Jens H. Nielsen

Dato : 01-08-01 22:08

in article 9jpvqb$1igp$1@news.cybercity.dk, Tor Fruergaard at
tor@tegninger.com wrote on 26/07/2001 22:54:

> [...]
> sort streg. Jeg har lavet siden i dreamweaver.
>
> Er der ikke nogle af jer flinke mennesker der vil give mig et par fif til at

Hej Tor

Den ser fin ud hos mig. Bruger Mac, 1600*1200, Explorer. Men der er en rød
ting i toppen i start menuen... Hmm

Og ja den hopper når man trykker og kommer ind på selve siden. Jeg kan
desværre ikke hjælpe dig med problemet, men syntes jeg ville nævne den røde
ting.

Mvh.
Jens