Caddy til Plextor-brænder...
Fra : Michael Grønbech Lar~

Dato : 26-07-01 21:39

Hej!
Er der nogen, der ved, hvor jeg kan købe en caddy til en Plextor-brænder?

På forhånd tak!

Grønbech

--
Mail: g@g-web.dk
ICQ# 14654731

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-07-01 22:42

Thu, 26 Jul 2001 22:39:03 +0200, skrev "Michael Grønbech Larsen"
<g@g-web.dk>:

>Er der nogen, der ved, hvor jeg kan købe en caddy til en Plextor-brænder?

Har aldrig brugt et cdromdrev med caddy, så vidt jeg ved er det
en standard.

Zitech har i deres trykte katalog 5 stk. til DKK 245,- best. nr.
222686, du kan sikkert også finde det på deres hjemmeside.

Fut: dk.edb.hardware.drev.cd-rom

med venlig hilsen
Knud
--