MS Windows
briani 27239
Sløv Vista
Fra : Jan

Dato : 25-12-08 10:49

Nu har jeg kørt med Vista i en 14 dages tid og er ret irreterende over at
Vista begynder med et eller andet i bagrunden som faktisk låser musen og gør
den s... forsinket , lyden kan også begynde at hakke og sommetider må jeg
tvangs slukke pcén så jeg igen kan sidde og rode med internettet og et spil
battle
Hvordan kan jeg stoppe det for ellers er jeg blevet rigmelig tilfreds med
Vista

SyOS-navn Microsoft® Windows VistaT Home Premium
Version 6.0.6001 Service Pack 1 Build 6001
stemmodel Aspire M3201
Processor AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 5800+, 3000 Mhz, 2
Kerne(r), 2 Logisk(e) processor(er)
Installeret fysisk hukommelse (RAM) 4,00 GB

Naturligvis er den helt opdateret
mvh
Jan

Fra : Wilden

Dato : 26-12-08 00:24

Jan skrev den 25-12-2008:
> [...]
> Kerne(r), 2 Logisk(e) processor(er)
> Installeret fysisk hukommelse (RAM) 4,00 GB

Har du fulgt de råd du fik tidligere?

Hvis ikke, så prøver vi lige igen.

1. Din pc er helt ok
2. Vista er helt ok

3. Din PIRATversion af det der battle-halløj er IKKK ok!

Afinstaller og VENT MED geninstaller. Det gør du ved at finde
den install-fil som du har på cd'en. Du skal IKKE
dobbeltklikke - du skal HØJREKLIKKE med musen, så kommer
der en menu frem:

Klik på fanen KOMPATIBILITET
Sæt flueben i KØR DETTE PROGRAM I KOMPATIBILITET...XP SP2

Når du har gjort det - dobbeltklikker du på exe-filen
- eller install - eller hvad den nu hedder.

og meld så tilbage hvis det ikke virker - eller virker

Fra : Jan

Dato : 26-12-08 10:58

"Wilden" <wildenn@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> - eller install - eller hvad den nu hedder.
>
> og meld så tilbage hvis det ikke virker - eller virker

1) Der er IKKE en pirat ver. af noget af det der ligger i min pc
2) har prøvet dette Klik på fanen KOMPATIBILITET
Sæt flueben i KØR DETTE PROGRAM I KOMPATIBILITET...XP SP2
3) Der var noget som åbenbart tog backup og massede i bagrunden og efter jeg
har lukket en 4 forskelige udnødvendige programmer ned ibunden af højre
hjørne inden jeg spiller eller bruger andrer prg. , Så køre det bare rigtigt
godt
Tak for hjælpen
mvh
Jan