MS Windows
briani 27239
Fremmede navne under Vista netværks forbin~
Fra : Bikseo

Dato : 18-12-08 08:05

Min ven (som hedder Jørgen) opdagede forleden da han surfede på nettet at
der under Netværksforbindelser var kommet et fremmed navn ind. Der stod ikke
kun Jørgens Computer - der stod også Gunnars Computer. Senere da han var
inde og tjekke stod der pludselig Jørgens Computer og Lones Computer og
Flemmings Computer. Hvad sker der? er det virus. Han har ikke trådløst
netværk.

Det er en Medion Media Center Edition computer han har. Ikke med trådløst
netværk. Tastaturet er trådløst.

Fra : N_B_DK

Dato : 18-12-08 08:52

"Bikseo" <Bikseo@snailgoo.com> wrote in message
> [...]
> Computer og Lones Computer og Flemmings Computer. Hvad sker der? er
> det virus. Han har ikke trådløst netværk.

Han har sikkert ingen firewall, og kan derfor se de andre maskiner der
sidder på det subnet som hans IP ligger i.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : Max

Dato : 18-12-08 16:48

Hej Bikseo

> Det er en Medion Media Center Edition computer han har. Ikke med
> trådløst netværk. Tastaturet er trådløst.

Han bor vel ikke i en boligforening eller sådan noget ?

--
Mvh Max

Fra : hankiman

Dato : 31-12-08 02:55

> Han bor vel ikke i en boligforening eller sådan noget ?
> Mvh Max

Jov, det er rigtigt at han bor i en boligforening hvor at de har
fælles Internet og TV.
Er det så nogle af de andre beboere som er inde på hans PC ?

Fra : Max

Dato : 31-12-08 11:11

Hej hankiman

> Jov, det er rigtigt at han bor i en boligforening hvor at de har
> fælles Internet og TV.
> Er det så nogle af de andre beboere som er inde på hans PC ?

Nej, han kan bare se de andre PC'er på netværket. Underligt at
netværket er sat op så maskinerne kan se hinanden, det ville
jeg ikke have hvis det var mig.

--
Mvh Max