oversigt over email adresser til de forske~
Fra : Mikkel Thune

Dato : 26-07-01 20:46

Hej alle,

Selvom subj. måske virker lidt kryptisk, er det nu egentligt ikke så slemt.
Det jeg er ude efter, er en oversigt over hvilken adresse
(mobilnummer@*.*.dk) man skal sende sin email til, for at den kommer ud til
de mobiltelefoner hos forskellige udbydere.
Hedder det stadig *@sms.tdm.dk eller er det ændret til sms.vic.dk? og hvad
med sms.mobilix.dk <> sms.orange.dk. Og hvad med Telmore, køre det via TDCs,
eller har de deres egen???

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh Mikkel

Fra : Jacob Schütz

Dato : 26-07-01 20:43

"Mikkel Thune" <me@mymail.com> wrote in message
> [...]
> Hedder det stadig *@sms.tdm.dk eller er det ændret til sms.vic.dk? og hvad
> med sms.mobilix.dk <> sms.orange.dk. Og hvad med Telmore, køre det via

Hejsa!

Til Orange kunder kan du stadig sende til xxx@sms.mobilix.dk men OGSÅ til
@sms.orangedk.com. Jeg går stærkt ud fra at det senere kun er til
yyy@sms.orangedk.com

-Jake

Fra : Christopher Tracy

Dato : 27-07-01 16:59

Hej

Hvis det skal gøres helt nemt, sender du bare til xxxxxxxx@smartsms.dk så er
man ude over mobil-salskabs problemet

/C.T.

Fra : Jacob Schütz

Dato : 27-07-01 18:34

"Christopher Tracy" <goldartist@yahoo.com> wrote in message
> Hej

> [...]

Hey,

Jeg har desværre oplevet flere gange at beskeder fra smartsms.dk ikke er
nået frem, eller at beskeder der fyldte over 160 tegn IKKE blev delt i flere
beskeder som de reklamerer med... Desværre, for ellers er det et cool
koncept!

-Jake