Ionoseret vand?
Fra : Sten Bo

Dato : 27-12-08 09:18

Hvad er det. Kan man få et husanlæg, er det sundt?

Jeg opdagede i en artikel om bilvask at man brugte ioniseret vand som
skulle være særlig godt, spare sæbe, googler rundt og finder så det her

http://www.clean-water.dk/side1236.html - Er det noget?

google hittede på det her på siden;

a.. Vandet bliver blødt og ioniseret, eller med andre ord, struktureret,
clustered. Det kan i den form lettere optages i blodet, og forsyne cellerne
med næring og mineraler, samt borttransportere affaldsstoffer og udskille
dem ad naturlig vej.
:...

Jeg har set andre firmaer lover vægttab hvis man drikker ioniseret (vand der
var billeder med madolies opløsning i indtil flere glas behandlet vand
og endda et sted, andet firma, at det skulle forebygge kræft.

Vi har en dengang de var oppe, en ionisator "luftrenser" der sviner alt
omkring sig, der sker altså et eller andet, men hvad er det med vandet?
Er vandhanevand dårligt fordi det har løbet i lige rør? Og skal det helst
snurres venstre om af en sølvpropel?

Jeg så engang en rapport om magnetbehandlet vand, kalkspalterne, at det
eneste man kunne tænke sig at ha gjort en forskel, var et system hvor vandet
turbulent passerede gennem en tynd spalte mellem magneterne.

Og nu ser jeg noget om ioniseret vand. Hvad sker der?

Fra : Brian H

Dato : 27-12-08 11:19

"Sten Bo" <fjerngoss@stofanet.dk> skrev i meddelelsen

> Og nu ser jeg noget om ioniseret vand. Hvad sker der?

Det er krisen der kradser...

Fra : Jørn Hedegaard Povls~

Dato : 27-12-08 03:23

On 27 Dec., 09:17, "Sten Bo" <fjerng...@stofanet.dk> wrote:
> [...]
>
> Jeg opdagede i en artikel om bilvask at man brugte ioniseret vand som
> skulle være særlig godt, spare sæbe, googler rundt og finder så det her

Fup og fidus:http://www.chem1.com/CQ/ionbunk.html
mvh
jhp

Fra : Regnar Simonsen

Dato : 27-12-08 12:11

"Sten Bo"
> [...]
>
> http://www.clean-water.dk/side1236.html - Er det noget?
> Og nu ser jeg noget om ioniseret vand. Hvad sker der?

Hej
Det lyder som en gang vås.

"Hvirvlen i kanden danner et detritus felt, hvilket ændrer de molekylære
forbindelser og niveauer, og renser vandet"
Detritus betyder normalt dødt organisk materiale - fx nedfaldne blade;
hvordan kan der opstå sådan et "felt" i rent vand??

"Der tilføres stor mængde ilt, som under processen omdannes til elektrisk
ladning."
Hvordan kan neutralt oxygen (O2) omdannes til elektrisk ladning??
Der kan i teorien selvfølgelig opstå O+ og O-, men det kræver energi, og
disse ioner er absolut ikke sunde (Fx er O^2- en meget stærk base)

"Vandet bliver blødt og ioniseret, eller med andre ord, struktureret,
clustered"
Hvad menes med ioniseret? (H2O -> H+ og OH- ?? - denne reaktion forløber i
forvejen)
Hvad menes med "blødt" - fri for magnesium og calciumioner?? - hvor skulle
de ioner blive af, ved at vand cirkulerer?

"Da vand er det mest opløsende produkt vi kender..."
Det gælder heller ikke - og afhænger af hvad man skal opløse, fx kan vand
ikke opløse olie - her bruges fx rensebenzin.

"Klor og andre kemiske rensestoffer frigøres, og fjernes som uskadelig
stråling"
Fantastisk!!
Chlor (Cl2) omdannes til stråling - er det radiobølger, gammastråling,
X-stråler???
Hvis der er energibevarelse, må det vel være gammastråling, dvs. vandet
bliver radioaktivt - skulle det nu være sundt?

"Kalk findeles, således det lettere optages i organismerne"
Sludder - hvis der er kalk i vandet er det på ionform - ioner kan ikke
"findeles".

osv. osv. osv.

Hilsen Regnar Simonsen

Fra : Rasmus

Dato : 28-12-08 15:26

"Regnar Simonsen" <relisi@tiscali.dk> wrote in

> "Sten Bo"

> Hej
> Det lyder som en gang vås.

Jeg har tilladt mig at sende linket til DR´s Kontant. Jeg håber de vil
tage den op. For det lyder som om , vedkommende der har lavet siden bare
smider om sig med tekniske floskler.

Ejeren er tilsyneladende Erik Levigne Madsen. Direktør for Horsens
Erhvervsråd. Og ejer at AT Motorland Aps, med div. binavne
Clean-water sælges af levigne madsen aps, fra samme adresse. Også med
binavnet clean water aps.

Kilde: www.cvr.dk

Fra : Sten Bo

Dato : 30-12-08 13:48

"Rasmus" <r_w_o@REMOVEtdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Erhvervsråd. Og ejer at AT Motorland Aps, med div. binavne
> Clean-water sælges af levigne madsen aps, fra samme adresse. Også med

Tak til alle - jeg ville bare obse.

Godt nytår

Sten