N95. Garmin eller Tomtom?
Fra : Andersen [3650]

Dato : 24-12-08 15:08

Hvilken af de to navigations pakker er
brugbare på en N95.

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark

Fra : Martin Petersen

Dato : 24-12-08 15:44

"Andersen [3650]" <FJERNandersen@FJERNnospam.dk> skrev i meddelelsen
news:001c40fe$0$2146$c3e8da3@news.astraweb.com...
> Hvilken af de to navigations pakker er
> brugbare på en N95.

Jeg er rigtig glad for TomTom på min N73. Kan kun forestille mig det kører
endnu bedre på N95.

- Martin

Fra : Max

Dato : 24-12-08 17:04

Hej Martin

> Jeg er rigtig glad for TomTom på min N73. Kan kun forestille mig det
> kører endnu bedre på N95.

Har TomTom lært at bruge den indbyggede GPS i N95 ?

--
Mvh Max

Fra : Andersen [3650]

Dato : 24-12-08 19:55

Max formulerede onsdag:
> Hej Martin

> Har TomTom lært at bruge den indbyggede GPS i N95 ?

Den har jeg godtnok hørt før.
Tror jeg skal have Garmin XT ligesom på min 6110 Navi.

--
Nokia 6110 sælges.

Fra : Martin Petersen

Dato : 25-12-08 12:50

> Hej Martin

> Har TomTom lært at bruge den indbyggede GPS i N95 ?

Uha. Der må jeg være dig svar skyldig. Bruger en Bluetooth GPS... Men mener
jeg har læst at TomTom skal sættes op til Com4 og så skulle det køre.

- Martin