sms problemer tdc
Fra : Snuden

Dato : 17-12-08 21:15

Har andre problemer end jeg problemer med at sende sms på tdc`s net? omkring
sydfyn...

Snuden

Fra : Snuden

Dato : 17-12-08 21:48

"Snuden" <Snuden1975@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Har andre problemer end jeg problemer med at sende sms på tdc`s net?
> omkring sydfyn...

hmmm, det lader til min telefon af en eller anden grund pludselig ikke vil
sende sms? Har lige testet simkortet i en anden og det virkede fint.

Snuden

Fra : Mogens

Dato : 17-12-08 22:07

> hmmm, det lader til min telefon af en eller anden grund pludselig ikke vil
> sende sms?

Næ, jeg har også haft problemer med at sende til en tdc mobil på sydfyn.
(Fra Sonofon i jylland)

Mogens

Fra : Anders

Dato : 18-12-08 11:51

"Snuden" <Snuden1975@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> hmmm, det lader til min telefon af en eller anden grund pludselig ikke vil
> sende sms? Har lige testet simkortet i en anden og det virkede fint.

Du kan teste om det er din mobil, det er galt med meget nemt - send en SMS
til dig selv.

Fra : Hauge

Dato : 18-12-08 16:08

Anders wrote:
> Du kan teste om det er din mobil, det er galt med meget nemt - send
> en SMS til dig selv.

Hvordan skulle det kunne lade sig gøre? SMS'erne ryger igennem SMS-serveren
hos udbyderen, uanset om du sender til dig selv eller andre..
Så hvis den ikke kommer igennem, er det så hos en selv eller hos udbyderen?
Kom så A(nders), jeg glæder mig til endnu et af dine kvalificerede svar.

/Hauge

Fra : Anders

Dato : 18-12-08 17:35

> [...]
> Så hvis den ikke kommer igennem, er det så hos en selv eller hos
> udbyderen? Kom så A(nders), jeg glæder mig til endnu et af dine

Har du prøvet det selv, eller det kan du måske ikke finde ud af, ligesom du
ikke kan finde ud af hvormange mobiler jeg har købt de sidste 3-4 år.....

Fra : Hauge

Dato : 18-12-08 18:14

Anders wrote:
> Har du prøvet det selv, eller det kan du måske ikke finde ud af,
> ligesom du ikke kan finde ud af hvormange mobiler jeg har købt de
> sidste 3-4 år.....

Ok, stadig lige kompetent.. Sagt på en anden måde: Du aner ikke en kæft om
hvad du snakker om.

/Hauge

Fra : Anders

Dato : 18-12-08 18:24

> Ok, stadig lige kompetent.. Sagt på en anden måde: Du aner ikke en kæft om
> hvad du snakker om.
>
> /Hauge

Gør du ?
- Har du prøvet det selv...nåh du er jo intelligent så du ikke kan finde ud
af de.

Fra : Hauge

Dato : 18-12-08 18:36

Anders wrote:
> - Har du prøvet det selv...nåh du er jo intelligent så du ikke kan
> finde ud af de.

Prøv nu bare at svare på det jeg spurgte dig om for et par indlæg siden..
Tror du selv på at din egen mobil sender SMS'en udenom udbyderens server,
når det er til sig selv?

/Hauge, der kan stave til hele sit navn på èn gang.

Fra : Anders

Dato : 18-12-08 18:55

> [...]
> når det er til sig selv?
>
> /Hauge, der kan stave til hele sit navn på èn gang.

Gider ikke spilde mere tid på dine usaglige kommentarer.
Har desuden også hørt fra en noget mere pålidelig kilde, at du ikke er helt
så klog som du ævler om....

Fra : Hauge

Dato : 18-12-08 19:02

Anders wrote:
> Gider ikke spilde mere tid på dine usaglige kommentarer.

Aeh du *kan* ikke svare.. Kunne du ikke bare have skrevet det, selvom vi
alle vidste det i forvejen?

> Har desuden også hørt fra en noget mere pålidelig kilde, at du ikke
> er helt så klog som du ævler om....

Mere pålidelig end dig selv? Ja hvem er ikke det.. Men hvem tager dig eller
din pålidelige kilde specielt seriøst? Nej netop, jeg gør i hvert fald ikke.
Alle dine kloge udtalelser, men endnu ikke èt eneste bevis på at alle dine
påstande er rigtige.

/Hauge

Fra : Anders

Dato : 18-12-08 19:06

> [...]
> eller din pålidelige kilde specielt seriøst? Nej netop, jeg gør i hvert
> fald ikke. Alle dine kloge udtalelser, men endnu ikke èt eneste bevis på

Husk lige på den mail du skrev til Qbic privat om mig, og hvor du fik ren
besked.....

Jeg snakkede med ham idag, og han har de samme meninger om dig som jeg har -
at du er en dyb useriøs idiot....

Fra : Hauge

Dato : 18-12-08 19:12

Anders wrote:
> Husk lige på den mail du skrev til Qbic privat om mig, og hvor du fik
> ren besked.....

Haha Qbic.. Nå det er derfor du er så sygeligt dum, du kender det fjols..

> Jeg snakkede med ham idag, og han har de samme meninger om dig som
> jeg har - at du er en dyb useriøs idiot....

Ja I har i hvert fald èn ting til fælles.. Hjernen.. I deler kun èn ½.

Men klap nu over i mudder, når du endnu engang *ikke* kan svare på et meget
simpelt spørgsmål, så er den gruppe jo lige noget for dig.

/Hauge

Fra : Bufferzz

Dato : 17-12-08 22:02

Jeg har haft problemer med bibob / sonofon.
Enten kan de slet ikke sendes eller også kommer de frem meget forsinket.

Tror det er problemer over hele linjen.

Vent og af se.
Læg jer evt. i aflåst sideleje :]

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 18-12-08 01:50

Bufferzz skrev:

> Læg jer evt. i aflåst sideleje :]

Sammen med hvem?
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Christian Kragh

Dato : 18-12-08 07:19

> Sammen med hvem?

Evt. med TrukkerKirsten...
Det kan også være at telefonen skulle lægge jer i aflåst sideleje.

Umiddelbart får jeg oplyst fra mine kilder at der er problemer med en server
et sted i Middelfart.
Dog skulle det ikke være slemt da alt trafik vidersendes til andre servere,
men forlænget svartid på enkelte tjenester kan forekomme.

Christian

Fra : JYH

Dato : 18-12-08 12:53

Snuden wrote:
> Har andre problemer end jeg problemer med at sende sms på tdc`s net?
> omkring sydfyn...

Ja - men fra Storkøbenhavn.