Læse i en backup
Fra : Max

Dato : 17-12-08 20:29

Hej

Når man nu køre en backup med Nokia PC-suite, ja så
kan jeg ikke se at man kan kikke i den og f.eks. kikke
i kalenderen. Men findes der noget software der kan
kikke i back-up filen ?

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 17-12-08 22:15

> Når man nu køre en backup med Nokia PC-suite, ja så
> kan jeg ikke se at man kan kikke i den og f.eks. kikke
> i kalenderen. Men findes der noget software der kan
> kikke i back-up filen ?

Det glæder jeg mig til at høre. Jeg har indtil jeg fik ny mobil brugt zyb,
men med min k850 fulgte pc suite så fint så kunne jeg selv gemme mit backup.
Nu er mbilen død og jeg kan ikke se min kalender;( Hvad er det så lige man
skal med backup?????

Mvh Ove

Fra : Max

Dato : 17-12-08 22:57

Hej Ove

> zyb, men med min k850 fulgte pc suite så fint så kunne jeg selv gemme
> mit backup. Nu er mbilen død og jeg kan ikke se min kalender;( Hvad
> er det så lige man skal med backup?????

Man kan jo indlæse den i en ny telefon :)

--
Mvh Max