SMS receiver/forwarder
Fra : Frowning Freezer

Dato : 16-12-08 17:55

I'm looking for a piece of software (probably for Windows Mobile) that can
be installed on a phone and receive any SMS messages that come and then
automatically forward them to either an e-mail address, or even better, a
web service. Anybody knows an application that can do that?

Allan

Fra : Anders

Dato : 16-12-08 18:53

"Frowning Freezer" <pub1@hverdag.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> automatically forward them to either an e-mail address, or even better, a
> web service. Anybody knows an application that can do that?

Skriv dog på DK !

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 16-12-08 20:58

"Anders" <andersxforst@gmailxcom> skrev :

>Skriv dog på DK

Hvorfor?

Hvis personen ikke kan dansk, hvad så?

Man kunne jo også bede dig om, at give nogle fornuftige svar.

Men, hvis du ikke kan, hvad så?
--
Kerim

Fra : Anders

Dato : 17-12-08 04:42

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvorfor?
>
> Hvis personen ikke kan dansk, hvad så?
>
> Man kunne jo også bede dig om, at give nogle fornuftige svar.

> [...]

Nu er vi jo i en DK nyhedsgruppe, så det er nok smartest at skrive på dansk.

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 17-12-08 09:22

Anders skrev:
> "Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

> Nu er vi jo i en DK nyhedsgruppe, så det er nok smartest at skrive på dansk.

Forvent ikke at vi alle kan være lige så smarte som dig.

--
Niels

Fra : Frowning Freezer

Dato : 17-12-08 10:15

> Skriv dog på DK !

Det var dog en utrolig stædighed! Nå men så får I den på dansk også!!

Jeg leder efter et stykke software (nok helst til Windows Mobile) som kan
modtage de SMSer der kommer ind og så automatisk forwarde dem til enten en
e-mail adresse, eller allerhelst en web service på nettet. Nogen der kender
til en sådan applikation?

Jeg har vist fundet et par stykker der kan forwarde til e-mail (har dog ikke
prøvet dem endnu), så spørgsmålet går nok mest på om der også findes en
applikation der kan sende dem til en web service, da det ville være klart
det bedste.

De applikationer jeg har fundet er:
http://handheld.softpedia.com/get/SMS/Smart-SMS-to-Email-57384.shtml
http://electricpocket.com/txtforward/