TDC Bredbånd2GO, Hotspot og DSB
Fra : Mogens

Dato : 15-12-08 18:55

Hej

TDC's trådløse internet skulle også virke (gratis) på TDC Hotspots. Gælder
dette også i DSB tog?

Mogens

Fra : apollo14

Dato : 15-12-08 20:08

Mogens skrev:
> Hej
>
> TDC's trådløse internet skulle også virke (gratis) på TDC Hotspots. Gælder
> dette også i DSB tog?
>
> Mogens

TDC's hotspot i togene, er gratis. Så længe du altså sidder på 1 klasse.
Men ja ellers duer din kode også fra TDC Hotspot.
Men nu har jeg prøvet begge dele, og man kan lige så godt bruge sit
efter BB2Go, det er samme antenner det kører på.

Fra : Mogens

Dato : 15-12-08 20:14

> [...]
> Men nu har jeg prøvet begge dele, og man kan lige så godt bruge sit efter
> BB2Go, det er samme antenner det kører på.

Okay. Tak for svar.
Mogens

Fra : Chano Andersen

Dato : 21-12-08 23:44

apollo14 wrote:
> TDC's hotspot i togene, er gratis. Så længe du altså sidder på 1 klasse.

Hvordan forhindre de egentligt, at jeg sætter mig lige op ad 1. klasse,
og nasser gratis internet? Bare en tanke...

- Chano Andersen.