Geotagging på N6220
Fra : Henrik

Dato : 11-12-08 14:11

Hejsa

Er der nogen der kan få Geotagging til at virke på en N6220?

Henrik

Fra : Per

Dato : 11-12-08 14:42

Henrik wrote:
> Hejsa
>
> Er der nogen der kan få Geotagging til at virke på en N6220?

ved ikke om det virker på 6220, men her er et gratis tagger program Nokia
har udviklet.

http://www.nokia.com/betalabs/locationtagger

Det virker på en N82

/ Per

Fra : Jan Nielsen

Dato : 12-12-08 07:52

Henrik skrev:
> Er der nogen der kan få Geotagging til at virke på en N6220?

Det virker fint nok her, i picasa kan man se billederne har gps data.
Desværre bruger sport tracker det ikke sidst jeg kiggede, til automatisk
at placere de billeder man tager :/

Fra : MicDK

Dato : 12-12-08 10:57

On 11 Dec., 14:11, "Henrik" wrote:
> Hejsa
>
> Er der nogen der kan få Geotagging til at virke på en N6220?

Virker fint her - men det kræver, selvfølgelig, at det program du
bruger til visning af billederne læser kordinaterne. Hvilket program
bruger du?

/Michael

Fra : Henrik

Dato : 15-12-08 11:37

har fået det til at virke...

Men vil da gerne høre om du har et program som kan anbefals?

Henrik

Fra : Per

Dato : 15-12-08 18:54

Henrik wrote:
> har fået det til at virke...
>
> Men vil da gerne høre om du har et program som kan anbefals?

Picasa2 fra google virker det med.

Du viser billedet i Picasa og vælger værktøjer og geotag.

Mvh. Per

Fra : MicDK

Dato : 15-12-08 07:24

On 15 Dec., 11:37, "Henrik" wrote:
> har fået det til at virke...
>
> Men vil da gerne høre om du har et program som kan anbefals?
>
> Henrik

Jeg bruger google map api til at få det vist på min hjemmeside, sammen
med billedet - det virker fint og der er masser af måder at
konfugurere imap på.

http://code.google.com/intl/da/apis/maps/

Kræver selvfølgelig kendskab til at lave en hjemmeside ;)

/Michael